Lectură de 3 minute

27 Nov 2023 - Știri și Noutăți

Lidl reintroduce Click&Pick în aplicație. Clienții vor putea rezerva electrocasnice și alte produse

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Lidl România extinde beneficiile din aplicația Lidl Plus și reintroduce serviciul Click & Pick, disponibil pe o perioadă limitată, care le oferă clienților posibilitatea de a achiziționa o serie de produse la prețuri accesibile.

 

 

Din această ofertă fac parte atât electrocasnice, precum aspirator, friteuză, televizor, mașină de cusut sau robot de bucătărie, cât și produse precum jamon serrano și jumătate de porc. Prin intermediul acestui serviciu, clienții pot rezerva orice produs din ofertă direct de pe telefon, urmând a fi ridicat și achitat direct în magazinul pe care îl selectează ca fiind magazinul preferat.

Serviciul „Click&Pick” poate fi accesat de către orice utilizator al aplicației mobile Lidl Plus, și este disponibil începând de astăzi, 27 noiembrie, până pe 14 decembrie. Prin intermediul acestui beneficiu, clienții vor putea să își organizeze cumpărăturile mult mai rapid, de acasă, având posibilitatea să își ridice comenzile plasate online direct din magazinul Lidl selectat în aplicație.

Odată cu acest serviciu, Lidl România introduce și o gamă variată de electrocasnice la prețuri accesibile, precum, aspirator vertical 2în1 (449 lei/buc), espressor manual (299 lei), robot de bucătărie (249 lei/buc), mașină de cusut (399 lei/buc), care fac parte din gama proprie SilverCrest, dar și robot multifuncțional de bucătărie, marca Monsieur Cuisine Smart (1999 lei/buc), televizor LED Smart marca Samsung (1499 lei/buc), friteuză cu aer cald marca Philips (449 lei/buc) și telescop Skylux, cu trepied, marca Bresser (499 lei/buc).

De asemenea, din ofertă fac parte și produsele Jamón Serrano Reserva din gama Deluxe (299 lei/buc, 6.5 kg) și jumătate de porc. Toate produsele pot fi achiziționate exclusiv prin intermediul serviciului „Click&Pick”.

Ulterior rezervării, clienții sunt informați prin e-mail cu privire la data la care pot fi ridicate produsele din magazinul Lidl selectat. În plus, clienții pot urmări statusul rezervării direct din aplicația Lidl Plus, în secțiunea „Detaliile Rezervării”.

Aceștia au la dispoziție 48 de ore pentru a-și prelua produsele, pe care le pot ridica pe baza numărului de rezervare disponibil în aplicație sau primit prin e-mail. Produsele pot fi achitate doar în magazinul Lidl selectat în aplicație ca punct de ridicare.

Serviciul „Click & Pick” este disponibil în aplicația Lidl Plus până la data de 14 decembrie 2023, iar produsele care fac parte din ofertă sunt în limita stocului disponibil.

Citeste si:
Schwarz Group, proprietarul Lidl și Kaufland, investește 200 de milioane de euro în extinderea online a celor două lanțuri de magazine
Schwarz Group, proprietarul Lidl și Kaufland, investește 200 de milioane de euro în extinderea online a celor două lanțuri de magazine

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de pe piața de retail alimentar din Germania și Europa. Lidl operează în prezent peste 12.200 de magazine și peste 220 de centre logistice și depozite în 31 de țări. Lidl este un smart discounter care le oferă clienților produse cu cel mai bun raport calitate-preț. În spatele serviciilor și operațiunilor din magazine și centrele logistice stau simplitatea și orientarea către eficiență. În prezent, Lidl are aproximativ 376.000 de angajați, dintre care peste 10.500 în România, unde retailer-ul german are deschise peste 300 de magazine și 6 centre logistice.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Lidl reintroduce Click&Pick în aplicație. Clienții vor putea rezerva electrocasnice și alte produse