Lectură de 2 minute

15 Mar 2021 - Știri și Noutăți

Lidl, peste 60 de noi produse tradiționale în gama Cămara Noastră

Angela Alexandru

Abonează-te pe  

Gama de produse tradiționale Cămara Noastră a retailerului Lidl a ajuns la aproximativ 200 de produse românești în total.

Săptămâna Românească revine la Lidl, cu peste 60 de produse autohtone în oferta in-and-out. Acestea se alătură celor din sortimentul permanent din gama Cămara Noastră, marca proprie Lidl dedicată gustului autentic românesc, produsă exclusiv în România

Din 15 martie, Lidl România aduce în magazinele din toată țara Săptămâna Românească, una dintre cele mai apreciate săptămâni tematice, dedicată produselor tradiționale realizate împreună cu furnizori locali.

Săptămâna Românească aduce peste 60 de produse de tip in-and-out, de la specialități din pește, la produse lactate sau dulciuri, pe care iubitorii bucătăriei autohtone le vor putea găsi în magazine doar în săptămâna tematică. Printre acestea se numără roșii tocate țărănești, o varietate de produse lactate, specialități precum ruladă coaptă de Ceptura, cotlet de crap argintiu, varză a la Cluj sau pate din carne de prepeliță.

Săptămână Românească a fost introdusă pentru prima oară în magazinele Lidl în octombrie 2015, odată cu lansarea gamei Cămara Noastră, marca proprie Lidl dedicată gustului autentic românesc, produsă exclusiv în România.

Gama, care la început a făcut parte din produsele in-and-out de la Lidl, a fost foarte bine primită de clienți, astfel că retailer-ul a introdus în sortimentul său permanent o parte dintre cele mai apreciate produse Cămara Noastră.

De atunci și până în prezent, Lidl a investit constant în dezvoltarea gamei, care a ajuns la aproximativ 200 de produse românești în total. Printre acestea se numără diverse sortimente de mezeluri, produse lactate, produse din pește, conserve, dulciuri, gemuri și nu numai. Pentru realizarea lor Lidl a încheiat parteneriate cu furnizori autohtoni, precum Transilvania Lactate, Deltaica, Scandia, Fabrica de Lapte, Răureni, Marathon Contec, Plafar și mulți alții. Aceștia fac parte din demersul Lidl de a promova furnizorii locali.

Citeste si:
Schwarz Group, proprietarul Lidl și Kaufland, investește 200 de milioane de euro în extinderea online a celor două lanțuri de magazine
Schwarz Group, proprietarul Lidl și Kaufland, investește 200 de milioane de euro în extinderea online a celor două lanțuri de magazine
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Lidl, peste 60 de noi produse tradiționale în gama Cămara Noastră