In plus, cumparatorii au posibilitatea de a castiga vouchere de cumparaturi, prin inscrierea la un concurs de fotografii.
Daca in iunie Lidl lansa My Lidl Shop, o aplicatie educativa descarcata de zeci de mii de romani, in aceasta toamna joaca o sa continue in mediul offline cu Lidl Mini Shop.
Mecanismul campaniei este destul de simplu: orice bon de cumparaturi cu valoare de minimum 50 de lei sau achizitia oricarui produs BIO din piata LIDL, inseamna automat o figurina 3D. La fiecare alti 50 de lei de pe bon, se adauga o alta figurina clientilor. Acestea vor fi disponibile din 18 septembrie pentru cumparare, iar daca se doreste, pot fi adunate intr-un album de colectie - doar 60.000 de unitati disponibile (costa 24.99 de lei/ bucata). Colectionarii au posibilitatea sa se inscrie la un concurs de fotografii si pot castiga unul dintre cele 40 de vouchere cadou, in valoare de 50 de lei fiecare.
Copiii au si optiunea de a crea propriul mini-magazin Lidl, complet utiliat, daca aleg sa cumpere accesorii: casa de marcat, cos de cumparaturi si altele. Materialele pentru joaca "de-a magazinul" sunt deja valabile pentru descarcare si printare imediata aici. Se poate alege dintre: etichete de pret pentru produse, bancnote, etichete pentru promotii de tip „2 in 1”, semn „Deschis” pentru semnalizare, pungi pentru cumparaturi, planse pentru colorat si planse educative.