Lectură de 2 minute

14 Oct 2021 - Știri și Noutăți

Lidl România introduce în magazine noi articole pentru uz casnic realizate din 100% plastic reciclat, în oferta săptămânală de produse

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Lidl lansează, din 14 octombrie, o nouă colecție de articole de uz casnic, realizate din 100% plastic reciclat, ca parte a sortimentului său de produse in-and-out. La fel ca prima colecție, introdusă în luna aprilie, acest demers face parte din strategia de reducere a plasticului a grupului Schwarz REset Plastic. Pentru realizarea produselor pentru uz casnic din cea de-a doua colecție s-au utilizat aproape 23 tone de plastic reciclat.

Materialul utilizat pentru realizarea acestor produse este așa-numitul „material reciclat după consum" (Post Consumer Recycling Material sau PCR), adică 100% plastic reciclat. Prin intermediul noii colecții de produse de uz casnic, Lidl și PreZero, divizia de mediu a Schwarz Group, oferă plasticului vechi o nouă viață. În același timp, procesul de fabricare a produselor din colecție folosește mai puține resurse decât produsele convenționale, realizate din plastic virgin.

Din 14 octombrie, în oferta săptămânală de articole in-and-out de la Lidl, clienții vor găsi noi produse prietenoase cu mediul, precum cutii de depozitare cu capac (29,99 lei), coșuri de gunoi duo (49,99 lei), cutii pentru depozitare (14,99 lei) și coșuri pentru rufe (14,99 lei).

Plasticul este utilizat pentru fabricarea multor produse, dar și ca material de ambalare. Acest lucru, alături de consumul ridicat de resurse asociat, ratele reduse de reciclare, precum și poluarea mediului din cauza deșeurilor fac din plastic o resursă cu un impact ridicat asupra mediului. Din acest motiv, Lidl are ca obiectiv să folosească mai multe materiale plastice reciclate, reutilizând astfel materialele reciclabile.

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de pe piața de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent în 32 de țări din întreaga lume și în prezent operează aproximativ peste 10.800 de magazine și peste 160 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial.

În prezent, Lidl are aproximativ 287.000 de angajați, dintre care mai bine de 7.500 în România, unde retailer-ul german are deschise peste 300 de magazine și 5 centre logistice.

Deșeurile din gospodării, colectate de PreZero

Deșeurile de plastic provenite din gospodării sunt colectate de PreZero, curățate, mărunțite și apoi prelucrate în plastic regranulat, cu care se creează produse noi. În acest fel, a fost posibilă reutilizarea a aproape 23 tone de plastic în fabricarea noilor produse de uz casnic disponibile în magazinele din România, și peste 1.400 tone de plastic pentru fabricarea acelorași tipuri de produse care au ajuns în magazinele Lidl din întreaga lume.

De asemenea, tot ca parte a strategiei sale REset Plastic, Lidl își propune ca, până la sfârșitul anului 2025, ambalajele de plastic ale produselor marcă proprie să conțină 20% material reciclat, iar până la sfârșitul anului 2021, să nu mai folosească plastic negru în ambalarea produselor marcă proprie.

Citeste si:
Analiză MerchantPro| Piața de eCommerce crește lent, dar sigur: cele mai active domenii din primul trimestru
Analiză MerchantPro| Piața de eCommerce crește lent, dar sigur: cele mai active domenii din primul trimestru

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent în 32 de țări din întreaga lume și în prezent operează aproximativ 11.200 de magazine și peste 200 de centre logistice în 30 de țări la nivel mondial.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Lidl România introduce în magazine noi articole pentru uz casnic realizate din 100% plastic reciclat, în oferta săptămânală de produse