Peste 46.500 tone de deșeuri reciclabile au fost trimise la centrele de reciclare, în 2020, cu peste 24% mai mult ca anul precedent. Printre materialele care au fost colectate de companie în cadrul rețelei au fost: folie și plastic, carton și hârtie, fier, lemn, baterii și deșeuri provenite din echipamente electronice și electrice.
Lidl a donat 198 de tone de produse alimentare și 90 de tone de produse nealimentare către rețeaua Băncilor pentru Alimente din România, dar și 459 de tone de hrană pentru animale către ONG-uri care administrează adăposturi pentru animale.
Valoarea investițiilor sociale ale retailerului a fost de aproximativ 30 milioane de lei, pentru a susține peste 90 de ONG-uri.
În perioada 1 martie 2020 – 28 februarie 2021, 100% din camioanele cu care compania a transportat marfă au avut motoare Euro 5 și Euro 6, față de 79% în anul financiar anterior.
La finalul anului fiscal 2020, Lidl punea la dispoziție 104 puncte de încărcare a autovehiculelor electrice la nivel național.
În 2020, discounterul Lidl a detronat Kaufland în clasamentul celor mai mari retaileri alimentari, după ce a raportat o cifră de afaceri de 12,8 miliarde de lei, cu doar 27 de milioane de lei mai mult decât sora sa. Discounterul cu 33 de noi magazine deschise în 2020 a înregistrat o creștere spectaculoasă de 31% a afacerilor, în timp ce cifra de afaceri a Kaufland a crescut cu aproape un miliard de lei.
Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de pe piața de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent în 32 de țări din întreaga lume și în prezent operează aproximativ peste 10.800 de magazine și peste 160 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial.
Ghinioanele se țin scai de Lidl. Retailerul retrage un alt produs care poate declanșa boli gastrointestinale severe
Sursa foto: Facebook BurgerFest