Lectură de 2 minute

08 Nov 2021 - Știri și Noutăți

Libris începe campania de Black Friday pe 12 noiembrie. Peste 220.000 de titluri în limba română și engleză vor fi disponibile

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Libris începe campania de Black Friday pe 12 noiembrie și va fi disponibilă timp de 24 de ore. Sub sloganul Black Friday ca la carte, Libris a pregătit o zi de reduceri până la 90% pentru peste 220.000 de titluri în limba română și engleză.

Reducerile vor acoperi atât cărțile în limba engleză (până la 35%), care se bucură de un interes crescut de la an la an, categoria eBooks, unde reducerile vor fi de 20%, dar și bestsellere și noutăți din toate categoriile de top: beletristică, dezvoltare personală, dezvoltarea și gestionarea afacerilor, cărți de parenting și pentru copii. De asemenea, în campanie sunt incluse și peste 1.800 jocuri, care vor beneficia de un discount de până la 40%.

,,Ca și în anii trecuți, am inclus in oferta de Black Friday titluri căutate, cum ar fi celebra serie Dune, autori români și internaționali de top, printre care Gabor Mate, Matt Haig, Alex Michaelides, Ioana Chicet Macoveiciuc. Ne așteptăm ca interesul cititorilor să fie crescut, prin urmare am eficientizat procesul de comandă printr-un landing page dedicat campaniei, cu acces rapid la categorii de reduceri, pe categorii de produse, asistență tehnica non-stop și stocuri pe măsură'', a precizat Laura Țeposu, CEO Libris.

Pregătirile Libris pentru Black Friday au început în urmă cu câteva luni, astfel încât produsele plasate în cadrul campaniei vor fi livrate în cel mult trei zile de la confirmarea lor.

Libris are o nouă identitate vizuală

Libris marchează trei decenii de existență pe piața de carte cu o nouă identitate vizuală. Website-ul Libris.ro, destinație vizitată lunar de peste 800.000 persoane interesate de cărți, se schimbă complet și pune mai mult în lumina reflectoarelor pe cărți și autori. Cititorii vor regăsi, pe lângă selecția de 50.000 titluri în limba română și peste 235.000 titluri în limba engleză, diverse recomandări de lectură, recenzii și opțiuni de a răsfoi volumele preferate înainte de achiziție.

În plus, comanda medie pe Libris a depășit pragul de 100 de lei, în creștere cu 10% față de perioada similară din 2020 și cu 25% față de 2019. Cele mai mari creșteri față de anul 2019 s-au înregistrat pe segmentul de dezvoltare personală (48%), biografii (33%) și cărți pentru copii (19%). În raport cu 2020, biografiile și dezvoltare personală au avut creșteri de 25%, respectiv 20%.

Afacere 100% românească, Libris a intrat pe piața de carte în 1991, cu librăria Șt. O. Iosif din Brașov. În 2009, apare Libris.ro care, în 12 ani de existență în online, a devenit nume de referință pe segmentul de librării, livrând comenzi către 1,6 milioane de clienți din întreaga lume.

Citeste si:
Harta României în cărți citite: ce titluri au cumpărat românii în 2023
Harta României în cărți citite: ce titluri au cumpărat românii în 2023

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Libris începe campania de Black Friday pe 12 noiembrie. Peste 220.000 de titluri în limba română și engleză vor fi disponibile