Levi's folosește personajele și fundalurile din film, dar mai ales spiritul de răzbunare împotriva distrugătorilor pădurii. Colecția este în vânzare începând cu 10 august, atât online, cât și în magazinele Levi's selectate din întreaga lume, notează Pinkermoda.com.
Membrii Levi's Red Tab au avut acces anticipat pe 8 august. Cu denim și accesorii inspirate de pădurea fermecată și de creaturile magice din film, această colaborare este o dovadă a puterii de a spune povești prin intermediul modei.
Fiecare articol este meticulos lucrat pentru a da viață magiei filmului. În centrul acestei colaborări, jachetele și blugii, împreună cu pălăriile și gențile, sunt aduse la viață cu modele complicate pictate manual care înfățișează peisajele maiestuoase ale filmului.
Elementele lor decorative reunesc fantezia și realitatea în piese care sunt atât funcționale, cât și vizuale. Haina în stil kimono, între timp, aduce un omagiu unui alt personaj - Kodama - care este de natură eterică. Tricouri, hanorace și articole de garderobă de bază prezintă, de asemenea, personajele.
Moștenirea iconică a Prințesei Mononoke
Prințesa Mononoke a fost cel de-al zecelea film al Studio Ghibli și al șaselea regizat de Miyazaki. A devenit rapid un succes mondial, având încasări de peste 160 de milioane de dolari în întreaga lume.
Amplasat într-o Japonie din perioada Muromachi, filmul relatează lupta dintre gardienii supranaturali ai unei păduri și oamenii care îi profanează resursele, așa cum este văzută de outsiderul Ashitaka. De fapt, Mononoke ar putea fi tradus prin spirit răzbunător.
Încă un mare retailer recurge la disponibilizări masive pentru a reduce cheltuielile
Prin urmare, titlul filmului ar putea fi tradus ca Prințesa spiritelor răzbunătoare. Filmul a fost lansat în Japonia în iulie 1997; în Statele Unite, doi ani mai târziu. A fost un succes de box-office aproape instantaneu, care, la rândul său, a avut un impact mediatic excepțional.
Deși nu s-a bucurat de același succes ca în țara sa de origine, a crescut considerabil popularitatea și influența Ghibli în afara Japoniei.
Karyn Hillman, manager de produs Levi's, și-a exprimat entuziasmul de a face echipă cu Studio Ghibli pentru această colaborare unică. Colecția rezultată celebrează măiestria, atenția la detalii și pasiunea pentru cultură.