Profitul a fost, de asemenea, considerabil mai mare decât au prognozat analiștii. Vânzările în SUA și China au depășit chiar și nivelul din 2019, dar în Europa creșterea a apărut ca urmare a închiderii continue a magazinelor în timpul pandemiei. Aproximativ o treime din magazinele europene și 17% din locațiile globale au rămas închise în acest trimestru. În prezent, 92% din rețeaua globală de magazine s-a redeschis.
În ultimele luni, pantalonii strâmți s-au demodat, iar cumpărătorii optează în masă pentru blugi largi și evazați. Mulți consumatori simt nevoia să-și reîmprospăteze complet garderoba, menționează retailerul de modă.
„Vedem dovezi bune ale noului ciclu de denim condus de ajustările mai largi și mai largi. [...] Acest lucru ne oferă mult optimism în a doua jumătate a acestui an", a declarat CEO-ul Levi's, Chip Bergh.
Producătorul american de haine a mai spus că și-a consolidat activitatea de comerț investind în relații cu parteneri cheie, cum ar fi Nordstrom, și ieșind din magazine care sunt sinonime cu reducerile de preț. Vânzările au crescut cu 167% în trimestrul anterior, comparativ cu anul precedent.
Pentru a doua jumătate a anului, Levi's se așteaptă ca vânzările să crească de la 28% la 29% comparativ cu anul trecut și de la 4% la 5% începând cu 2019. Compania nu a dat estimări specifice pentru întregul an, dar a spus că vânzările ar trebui să fie aproape de nivelul din 2019.