Lectură de 2 minute

08 Nov 2022 - Știri și Noutăți

Leroy Merlin lansează campania „Când ai mereu prețuri mici, ai 365 de zile de zen. Și poți uita de Black Friday”

Cristina Marin

Abonează-te pe  

Într-o perioadă plină de oferte de cumpărături cu prețuri reduse, Leroy Merlin, retailer specializat în construcții, decorațiuni și grădinărit, lansează campania „Când ai mereu prețuri mici, ai 365 de zile de zen. Și poți uita de Black Friday”, cu un concept care se concentrează pe diferențiatorul companiei - prețuri mici zi de zi.

Sursa foto: Leroy Merlin

Campania cu focus pe prețuri mici de zi de zi, lansată la nivel național, se desfășoară în perioada 31 octombrie – 20 noiembrie, iar mesajul său va fi diseminat pe principalele canale de media: online, TV și outdoor (stații de metrou din București și puncte centrale ale orașelor în care este prezent retailerul).

Pornind de la ideea despre cum poate un brand să aibă ceva relevant de spus în această perioadă fără să aibă campania tradițională de Black Friday, ne-am dorit ca clienții noștri să rămână <zen>, având acces la peste 30,000 de produse din portofoliul Leroy Merlin cu prețuri mici, în fiecare zi, fără a fi presați de anumite oferte sau de un anumit timp. Toate produsele noastre au prețuri mici 365 de zile pe an și nu este nevoie de o zi care să confirme acest principiu.

Frédéric Lamy, CEO Leroy Merlin România

Totodată, politica Leroy Merlin este să nu aibă campanii de reduceri sau promoții, cu excepția lichidărilor de stoc, având deja prețuri mici pe tot parcursul anului. Pentru a fi în tendințe decorative și tehnologice, retailerul reînnoiește 30% din totalul produselor în fiecare an.

În acest sens, sunt lichidate toate produsele care nu mai sunt de actualitate, acestea fiind semnalizate prin afișe de preț „în limita stocului disponibil”.

Leroy Merlin este o companie de bricolaj, cu o istorie de peste 90 de ani ca retailer specializat pe construcții, decorațiuni și grădinărit. Companie inovatoare din cadrul ADEO, Leroy Merlin deține 800 de magazine în 15 țări din Europa, Asia, Africa și America de Sud. Peste 115.000 de colegi fac parte din familia Leroy Merlin. Aflată într-un progres constant, compania ADEO a devenit cea mai mare companie franceză de pe piața internațională. În prezent, companiile grupului ADEO sunt recunoscute peste tot în lume prin numeroasele premii “Great Place to Work Institute”. În România funcționează 20 magazine Leroy Merlin, cu peste 3000 de angajați în 14 orașe: București, Cluj-Napoca, Craiova, Ploiești, Brașov, Constanța, Sibiu, Suceava, Târgu Mureș, Bacău, Iași, Timișoara, Oradea și Târgoviște.

Citeste si:
Auchan atacă creșterea prețurilor cu un nou tip de magazin: retailerul a inaugurat hipermarketul ATAC Hiper Discount
Auchan atacă creșterea prețurilor cu un nou tip de magazin: retailerul a inaugurat hipermarketul ATAC Hiper Discount
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Leroy Merlin lansează campania „Când ai mereu prețuri mici, ai 365 de zile de zen. Și poți uita de Black Friday”