Printre planurile companiei se numără prezența fizică, în viitorul apropiat, în câteva magazine din Spania, Italia, Elveția, Franța, dar și extinderea prezenței pe cele mai importante platforme de cumpărături online destinate brandurilor de lux. În ceea ce privește dezvoltarea brandului LEONTHE, focusul companiei este să dezvolte mai multe produse pentru segmentul de clienți din zona office, urmând ca în 2024 să inaugureze primul magazin fizic, fie în Europa de Vest, fie în Orientul Mijlociu. Compania nu ia în calcul deocamdată deschiderea unui magazin fizic în România, unde puterea de cumpărare este așteptată să fie mai redusă comparative cu alte state.
Sunt încântată de faptul că putem aduce în exclusivitate un concept inovativ în sfera premium a lumii fashion pentru segmentul office. Brandul LEONTHE, un brand destinat exclusiv zonei office ce îmbrățișează cea mai noua tehnologie ca element de identificare a autenticității, a luat naștere pornind de la o nevoie personală.
Andreea Leonte, fondator și designer LEONTHE bags
Compania a intrat propriu-zis pe piața de retail la începutul anului 2022, însă istoria din spatele colecției de genți special destinate activităților office a început în anul 2017, când Andreea Leonte a luat hotărârea să propună pe piața accesoriilor high-end gențile din piele de bovină în combinație cu piele exotică, cu un touch elegant și sofisticat.
În ceea ce privește aspectul impactului asupra mediului, filozofia și practica brandului LEONTHE promovează sustenabilitatea în modă și nu încurajează “fast fashion-ul”. Gențile brandului sunt manufacturate într-un atelier local din Firenze, Italia, cunoscut pentru tradiția marochinăriei păstrată timp de secole. Atelierul este o afacere de familie, iar calitatea manufacturii este recunoscută internațional de unele dintre cele mai mari mărci de lux.
Se lansează anual o singura colecție, într-un număr limitat de piese. O parte din materia primă necesară fabricării genților provine din Europa, respectiv Italia, dar și din Asia, unde este verificată și însoțită de certificatul de trasabilitatea al acesteia.
LEONTHE Bags, gențile românești din metaverse
Industria produselor de lux s-a luptat mereu cu riscul produselor contrafăcute. Un raport al Harvard Business Review arată că articolele de lux contrafăcute au reprezentat 70% din totalul de 4,5 trilioane de dolari al pieței. Pentru a face față cu succes acestor probleme, companiile de modă high-end au început să se întoarcă spre tehnologiile blockchain, pentru a putea dovedi autenticitatea produselor de brand.
Festival de ciocolată în București: când are loc și ce producători vin

Astfel, LEONTHE a devenit primul brand românesc de genți office de lux care a implementat NFT-urile în procesul de autentificare a celor 90 de produse din colecția 2022 / 2023. Compania are în prezent, peste 18 colaboratori și angajați, iar pentru anul 2023 și-a bugetat o cifră de afaceri de 180.000 de euro.