Lectură de un minut

19 Sep 2023 - Știri și Noutăți

Leonidas va lansa o gamă exclusivă de gustări pentru retailul turistic 

Mădălina Dinu

Abonează-te pe  

Ciocolatierul belgian Leonidas va lansa o gamă de snacking exclusivă pentru magazinele de turism cu ocazia viitoarei expoziții mondiale TFWA de la Cannes. Colecția pochette include Orangettes, Crousty, Sea Shells, Stones, Mendiants și Marshmallows. 

Sursa foto: Leonidas

Leonidas își celebrează 110 ani de existență în acest an cu o reîmprospătare a brandului care a debutat în aprilie - gama de bază prezintă culorile de brand albastru și auriu, cu manșete care evidențiază detaliile produselor. Renovarea va fi prezentată la standul Leonidas (Blue Village D24), potirivit moodiedavittreport.com.

„Această gamă Snacking țintește vânzările incrementale și creșterea dimensiunii coșului în retailul de călătorie și este un produs puternic la punctul de vânzare. Nu există nicio intenție de a canibaliza produsele noastre existente. Această nouă linie completează gama noastră principală de cadouri, care poartă cu mândrie culorile noastre deosebite albastru și auriu”, a declarat William Legallais, managerul de vânzări al Leonidas Global Travel Retail.

Leonidas a citat o cercetare realizată de m1nd-set, care indică faptul că pentru 29% dintre cumpărătorii de produse duty free, dulciurile sunt una dintre cele mai cumpărate categorii la nivel global - revendicând a doua cea mai mare trecere (23%) și a doua cea mai mare rată de conversie (48%).

De asemenea, brandul a subliniat că vânzările de produse de cofetărie au revenit la nivelurile de dinainte de COVID, în special în Europa, iar categoria atrage consumatorii din generația Z și Millennials.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Leonidas va lansa o gamă exclusivă de gustări pentru retailul turistic