Lectură de 2 minute

20 Mai 2021 - Știri și Noutăți

Lensa deschide, la Ploiești, al zecelea showroom de optică, după o investiție de 100.000 de euro

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Lensa.ro, magazin omnichannel de optică fondat în urmă cu opt ani, deschide pe 20 mai, la Ploiești, cel de-al zecelea showroom, în urma unei investiții de 100.000 de euro.

Magazinul Lensa de la Ploiești, situat în Piața Victoriei nr. 3, complex comercial Unirea, este cea de-a treia investiție făcută de companie anul acesta, după inaugurările de la Galați și Pitești. Bugetul de investiții pentru anul 2021 este de peste 600.000 euro în extinderea rețelei cu șase noi magazine de optică.

Showroom-ul Lensa din Ploiești are o suprafață de 160 mp, două cabinete oftalmologice și peste 1.000 de perechi de ochelari, rame, lentile de vedere și de contact. Aici, cetățenii din Ploiești vor primi consultații optometrice gratuite pentru a-și verifica acuitatea vizuală, dar și pentru a afla ce ochelari li se potrivesc, ca să se protejeze de soare vara aceasta.

Cu acest showroom, investițiile în dezvoltarea rețelei de magazine proprii urcă la 800.000 euro.

Ochelarii din magazinele Lensa

"Am ales orașul Ploiești pentru deschiderea celui de-al zecelea showroom de optică din rețeaua noastră de magazine proprii. Cu acest magazin vrem să fim mai aproape de locuitorii din Prahova pentru a le oferi ochelari de soare și de vedere de la branduri consacrate", a declarat Daniel Crăciun, CEO & Founder Lensa.ro.

Magazinul de optică din Ploiești expune produse ale brandurilor: Ray-Ban, Polarizen, Emporio Armani, Guess, Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Dolce&Gabbana sau Polaroid. Gama de lentile de vedere și de contact este și ea vastă, având toți furnizorii importanți în portofoliu, precum Essilor, Hoya, Zeiss și Alcon.

În magazinele Lensa.ro, lentilele de ochelari se pot personaliza în funcție de meserie sau activitate (lentile pentru condus, lentile cu filtru pentru lumină albastră, lentile de soare cu dioptrii, lentile inteligente fotocromatice etc.), dar și de tipul de viciu de refracție (lentile pentru astigmatism, lentile progresive ce elimină nevoia purtării a două perechi de ochelari, de distanță și de aproape etc.).

Platforma de optică online Lensa și-a propus să ofere 1.000.000 de consultații gratuite până la finalul anului 2025.

Citeste si:
Lensa a înregistrat venituri de circa 207 milioane de lei și o creștere a cifrei de afaceri de 54%
Lensa a înregistrat venituri de circa 207 milioane de lei și o creștere a cifrei de afaceri de 54%

Afaceri în creștere la început de an

Magazinul online şi offline de optică Lensa.ro a înregistrat în primele patru luni afaceri de 3,6 milioane euro (17,6 milioane lei), cu 91% în creştere comparativ cu ianuarie - aprilie 2020, în timp ce cifra de afaceri cumulată de la înfiinţare, pentru perioada mai 2013 - aprilie 2021, s-a apropiat de circa 25 de milioane de euro (122,66 milioane lei).

Lensa.ro este un brand românesc fondat de antreprenorul Daniel Crăciun. Primele magazine fizice au fost deschise în București și Cluj, iar din 2020 au urmat cele din Timișoara, Iași, Constanța, Craiova, Brașov. Anul acesta vizează deschiderea de noi magazine specializate în România, primele fiind cele de la Galați și Pitești.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Lensa deschide, la Ploiești, al zecelea showroom de optică, după o investiție de 100.000 de euro