Lectură de 3 minute

22 Mai 2024 - Știri și Noutăți

Lavazza lansează „Tales of Italy”, o nouă gamă pentru cafenele și restaurante

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Lavazza lansează Tales of Italy, o colecție de amestecuri premium inspirate din cafenelele tradiționale italiene.

Sursa foto: Lavazza/ Facebook

Amestecurile Tales of Italy, disponibile acum în România, concepute și create pentru profesioniștii din domeniul cafelei, sunt inspirate de unele dintre cele mai cunoscute și autentice orașe italiene - Milano, Veneția și Roma. Oferind o experiență de degustare fără cusur, noua colecție reprezintă o abordare modernă a cafelei, prezentând-o ca fiind mai elegantă și cu un gust mai domol. Colecția combină perfect aromele italiene pline cu o experiență îndelungată, care este rezultatul a peste 125 de ani de tradiție, cu accent pe inovație.

Pentru a realiza această gamă de cafea specială și unică, Lavazza a urmat o abordare individuală pentru fiecare amestec în parte, selectând cele mai bune varietăți de boabe Arabica spălată: „ușor” din America Centrală și de Sud; Arabica naturală din Brazilia și Myta Robusta ”Cru of Origin” din India și Indonezia.

Aroma este intensificată datorită unei varietăți selectate de Robusta fermentată și Arabica Braziliană Cereja Apassita, care oferă o savoare exotică, note dulci de vin, de miere, împreună cu un conținut tipic „italian”. În cele din urmă, ca un detaliu de final, pentru un rezultat perfect, metoda de prăjire lentă și blândă a amestecurilor Tales of Italy este menită să îmbunătățească notele aromatice și să păstreze delicatețea și aromele de fermentație.

Colecția Tales of Italy este disponibilă în trei arome unice:

  • MILANO GALLERIA - Un amestec 100% Arabica cu note de miere și stafide

Milano este un amestec de calitate superioară compus din boabe Arabica 100% recoltate de la ferme certificate de Rainforest Alliance. Această varietate rară de Arabica este cunoscută pentru maturitatea cireșelor de cafea care oferă note de fructe uscate și miere și reflectă frumusețea și eleganța incomparabile ale orașului italian simbol al modei, amintind totodată de gusturile dulci și sofisticate ale cafenelelor din inima acestui oraș.

  • VENEZIA CANAL GRANDE - Cu note plăcute de ciocolată și migdale

Venezia este cel mai fin amestec, realizat cu meticulozitate din boabe de cafea premium, prăjite până la perfecțiune pentru a obține un gust bogat și consistent, oferind cafelei un corp plin asemenea cafelei tradiționale italiene. Acest amestec conține un mix de Arabica naturală din America Centrală și varietăți de Robusta spălate provenite din Asia și 10% Robusta fermentată, inspirând toate aromele cafenelelor din Veneția și plimbările liniștite de-a lungul aleilor sale.

  • ROMA TRASTEVERE - Cu arome de ciocolată neagră și alune, corpolent

Roma este un amestec premium de boabe Arabica din Columbia culese manual, renumită pentru calitatea sa excepțională. Aroma sa captivantă te poartă pe străzile atemporale ale Orașului Etern și oferă o personalitate unică prin gusturile distinctive ale centrului Italiei.

Citeste si:
Concerte rock în Promenada Mall: ce trupe vin și care este programul concertelor
Concerte rock în Promenada Mall: ce trupe vin și care este programul concertelor

Pentru a sărbători lansarea noii colecții și multiplele preparate pe care le poți crea, Lavazza a reinventat cappuccino-ul tradițional - cea mai populară, distinctivă și renumită băutură pe bază de espresso - introducând gama „cappuccino semnătură”/ „signiture cappuccino”.

Așadar, toată lumea se poate bucura pe deplin de o nouă plăcere italiană, degustând trei ”bijuterii” care evidențiază noua colecție, datorită echilibrului perfect dintre cafea și spuma de lapte.

Înfiinţată în 1895 la Torino, Lavazza este deţinută de familia Lavazza de patru generaţii. Astăzi, Grupul Lavazza este unul dintre cei mai importanți jucători pe scena mondială a cafelei, cu o cifră de afaceri de peste 3 miliarde de euro și cu un portofoliu de mărci de top care sunt lideri pe piețele respective, cum ar fi Lavazza, Carte Noire, Merrild și Kicking Horse. Este activă în toate sectoarele de afaceri și are operațiuni pe 140 de piețe, cu 8 fabrici în 5 țări și aproximativ 5.500 de colaboratori în întreaga lume.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Lavazza lansează „Tales of Italy”, o nouă gamă pentru cafenele și restaurante