„Lavazza și Wimbledon formează echipa perfectă de dublu de 11 ani. În țara ceaiului și în templul tenisului, espresso-ul autentic italian a devenit în mod natural parte a ritualului de la Wimbledon și, din 2015, un „jucător” principal și la alte turnee de Grand Slam”, a declarat vicepreședintele Grupului Lavazza, Marco Lavazza.
De asemenea, Lavazza și-a reînnoit recent parteneriatele cu Roland-Garros și US Open, până în 2025, continuând în același timp să fie Platinum Partner al turneului Nitto ATP Finals 2021-2025, desfășurat la Torino. Aceste colaborări reprezintă angajamentul Lavazza de a sprijini tenisul la scară mondială și se înscriu în decizia companiei de a susține evenimente sportive premium. În Marea Britanie, Lavazza are și un parteneriat de lungă durată cu celebra cursă de cai Ascot, precum și cu echipele de fotbal feminin și masculin ale Arsenal, oferind experiențe premium fanilor sportului.
Compania Lavazza, fondată la Torino, în 1895, este deținută de familia Lavazza de patru generații. În prezent, grupul este unul dintre principalii jucători de pe scena mondială a cafelei, cu o cifră de afaceri de peste 2,3 miliarde de euro și un portofoliu de mărci de top care sunt lideri pe piețele lor, precum Lavazza, Carte Noire, Merrild și Kicking Horse. Compania este prezentă în toate sectoarele de business și desfășoară operațiuni pe 140 de piețe, având nouă fabrici în șase țări și peste 4.200 de colaboratori în întreaga lume. Lavazza vinde, anual, peste 30 de miliarde de cești de cafea.