Sortimentul de unt lăptos se găsește deja în magazinele Mega Image, Cora, Selgros și online pe freshful.ro. În curând, va fi disponibil în mai multe magazine. Anul trecut, compania a lansat în rețelele de retail două tipuri de brânzeturi, două tipuri de iaurt și un ayran.
Agroserv Măriuța a pus în funcțiune pe 18 aprilie linia de producție a untului, amplasată în unitatea de producție construită cu fondurile obținute din emisiunea de obligațiuni.
Compania se va ocupa de anul acesta de proiectul stației de spălare a ambalajelor, care ar urma să spele circa 10.000 de sticle și borcane pe oră. În plus, compania va instala în marile orașe din țară aparate care vor colecta ambalajele folosite și vor returna bani sau bonuri valorice.
Agroserv a raportat o cifră de afaceri de 68,4 milioane de lei pentru anul 2021, o creștere cu 40% față de 2020 și un profit net de 1,7 milioane de lei, comparativ cu o pierdere de 6,2 milioane de lei înregistrată la nivelul anului 2020.
Agroserv Măriuța a fost înființată în anul 1994 și până în 2018 a avut exclusiv activități agricole, cultură mare (grâu, orz, rapiță, triticale, porumb, lucernă și altele, pe o suprafață de 3.000 ha) și fermă de vaci de lapte (cu peste 2.700 animale). Începând cu anul 2018 a pus în funcțiune o fabrică modernă de lactate și a lansat brandul Lăptăria cu Caimac, un brand care a înregistrat o creștere rapidă în preferințele consumatorilor datorită produselor de înaltă calitate.
Lăptăria cu Caimac are propria fermă. Fabrica de procesare, în care s-au investit peste 5 milioane euro, are o capacitate tehnică de aproximativ 75 tone de lapte pe zi.