Lectură de 2 minute

18 Mar 2024 - Știri și Noutăți

Lăptăria cu Caimac a relansat pe piață două produse cu o rețetă îmbunătățită 

Mădălina Dinu

Abonează-te pe  

Lăptăria cu Caimac, unul dintre cei mai cunoscuți producători români de lactate, vine cu noi produse pe piață. Fabricantul de lactate tocmai ce a reintrodus pe piață sana și laptele bătut cu o rețetă îmbunătățită. Mai mult, după lansările de anul trecut, care au constat în kefiriaurt cremos, cașcavalul de 10 și cașul zvântat, producătorul va lansa pe piață o nouă gamă. 

 

Sursa foto: Laptaria cu Caimac

„Primăvara aceasta am îmbunătățit rețetele pentru două dintre produsele noastre! Sana și Lapte bătut încep primăvara cu gusturi noi și procent de grăsime nou. Au ajuns deja în magazine și te așteaptă să te bucuri de ele. Le găsești ușor la raft urmărind bulina cu ”Rețetă nouă” de pe cele două produse”, se arată pe pagina de Facebook a Lăptăriei cu Caimac.

În ultimii doi ani, compania a inițiat o procedură de verificare constantă a portofoliului de produse, astfel, a decis că acele produse care devin ineficiente să fie retrase de la producție.

„Am renunțat la anumite produse, în acest mod putem înlocui un produs din portofoliu oferind șansa altuia să aibă rezultate mai bune. Și anul acesta ne pregătim să analizăm foarte atent produsele, vom revizui portofoliul pentru a hotărî la ce produse renunțăm, ce îmbunătățim și ce produse înlocuim”, a declarat Mădălina Cocan pentru retail.ro.

Se vor scumpi produsele Lăptăria cu Caimac în 2024

Presiunea din contextul macroeconomic continuă să reverbereze și în 2024. Potrivit co-fondatoarei, în 2023 cheltuielile au fost mai mari decât în 2022, iar anul acesta nu a sosit nici el cu vești prea bune în acest sens.

„În 2023, am resimțit creșterile de preț pe lucrurile direct productive. Și aici mă refer la prețul sticlei, al etichetelor, chiar și prețul detergenților cu care spălăm fabrica, toate aceste cheltuieli sunt efectiv direct implicate în produs. Și începutul lui 2024 a venit cu creșteri de preț, însă de data aceasta a venit din zona de servicii, precum serviciile de consultanță, agențiile de publicitate, ale agențiilor de merchandising sau chiar serviciile de transporturi. E drept că impactul produs nu are același efect ca atunci când crește prețul sticlei, pentru că nu suntem întru totul dependenți de serviciile unei agenții de publicitate” a mai spus directorul de marketing al companiei.

În altă ordine de idei, în ceea ce privește planul de recuperare al recipientelor de sticlă, compania încă mai speră la o soluție, precum un sistem care să ușureze calea spre reciclare a sticlelor de sticlă, dar și recuperarea investiției.

În teorie, anul acesta ar putea fi accesate fonduri europene dedicate acestei activități, însă rămâne de văzut dacă aceste proiecte de recuperare a ambalajelor pentru refolosire vor fi susținute.

Citeste si:
Alina Donici (Artesana), antreprenoarea care a dat diplomația pe lactate artizanale: Numai oamenii întregi la cap ar trebui să facă parte din industria alimentară
Alina Donici (Artesana), antreprenoarea care a dat diplomația pe lactate artizanale: Numai oamenii întregi la cap ar trebui să facă parte din industria alimentară

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Lăptăria cu Caimac a relansat pe piață două produse cu o rețetă îmbunătățită