Lectură de 4 minute

03 Nov 2021 - Știri și Noutăți

Lăptăria cu Caimac a ales câștigătorii concursului pentru etichetele de iarnă. Premiul cel mare valorează 1.500 de euro

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Producătorul de lactate Lăptăria cu Caimac a anunțat cei trei câștigători ai concursului de creație și ilustrația ce va deveni noua etichetă a sticlei de lapte, în perioada sărbătorilor de iarnă. Sticlele de lapte cu eticheta în ediție limitată vor ajunge la rafturi în perioada decembrie 2021 - ianuarie 2022. De asemenea, în perioada sărbătorilor de iarnă, prin intermediul Pink Post, clienții vor primi cărți poștale cu imaginea uneia dintre cele patru ilustrații finaliste și mesajele celor dragi.

Tema concursului de anul acesta a fost „Urări cu caimac” și a invitat oamenii de toate vârstele să participe în competiție. Astfel, atât cei mici, cât și cei mari, au avut ocazia să-și exprime gândurile în desene, la cele două categorii de vârstă. Premiul cel mare, de 1.500 euro, a fost acordat de Lăptăria cu Caimac pentru Claudia Bălășoiu, care a obținut nu mai puțin de 1.735 de voturi de la admiratorii ilustrației ei.

Mai mult, ilustrația acesteia va fi transformată în noua etichetă a sticlei de lapte, în ediție limitată, în perioada sărbătorilor. Premiul Junior, de 500 euro, s-a adresat micilor talentați cu vârsta de cel mult 13 ani și a fost ales prin tragere la sorți. Câștigătorul este Adrian Brănescu, un participant de numai 10 ani.

„Anul trecut încercam să ne imaginăm cum arată un Crăciun altfel și speram că urmează un an mai bun. Realitatea ne arată că trăim vremuri la fel de complicate, când poate ne e chiar mai greu să găsim gânduri bune și optimism din rezervele rămase și umplute prea puțin anul acesta. Cu tema acestei ediții am vrut să revenim la emoțiile frumoase pe care le simțim în preajma sărbătorilor de iarnă și să transmitem urări de bine în toate colțurile țării, cu ajutorul prietenilor de la Pink Post, care vor expedia mii de ilustrații românilor, în prag de sărbători”, a spus Mădălina Cocan, co-fondator Lăptăria cu caimac

Ilustrațiile vor fi expediate prin Pink Post

Pentru ediția de anul acesta, Lăptăria cu Caimac a colaborat cu operatorul privat de servicii poștale, Pink Post. Astfel, cele patru lucrări finaliste au fost transformate în cărți poștale pe site-ul companiei, pentru ca oricine să poată transmite celor dragi „urări cu caimac”. Cărțile poștale cu ilustrațiile finaliste vor fi expediate prin intermediul Pink Post, gratuit.

De altfel, în asta a constat și mecanismul de vot - oamenii au ales cartea poștală preferată și au trimis-o în număr cât mai mare către persoanele dragi, oriunde în țară. În urma voturilor totale, peste 4.000 de vederi vor ajunge la destinatari în perioada sărbătorilor de iarnă.

Citeste si:
Amenzi ANSVSA de aproape 3 milioane de lei în industria lactatelor: ce nereguli au găsit inspectorii
Amenzi ANSVSA de aproape 3 milioane de lei în industria lactatelor: ce nereguli au găsit inspectorii

„Ne-a făcut mare plăcere să fim alături de Lăptăria cu caimac în competiția de anul acesta. Sperăm că oamenii au fost încântați de noua modalitate de votare, mai ales că de sărbători vor avea în casele lor și cărți poștale cu designul preferat, pe lângă produsele cu eticheta câștigătoare. Poștașii noștri sunt pregătiți de livrare și abia așteptăm să le aducem oamenilor o bucurie în cutiile poștale în decembrie”, au spus reprezentanții Pink Post.

Concursul „Urări cu caimac” a avut loc în perioada 5 octombrie - 2 noiembrie 2021, iar în cadrul lui au avut ocazia să participe pasionații de design, indiferent de vârstă sau experiență. Din peste 400 de lucrări primite, juriul a ales patru finaliste, iar fanii Lăptăriei au votat creațiile preferate pe site-ul Pink Post, din care a rezultat un singur câștigător. Cel de-al doilea premiu a fost ales prin tragere la sorți, pentru participanții care au cel mult 13 ani.

Agroserv Măriuța SA a fost înființată în anul 1994 și până în 2018 a avut exclusiv activități agricole, cultură mare (grâu, orz, rapiță, triticale, porumb, lucernă și altele, pe o suprafață de 3.000 ha) și fermă de vaci de lapte (cu peste 2.700 animale). Începând cu anul 2018 a pus în funcțiune o fabrică modernă de lactate și a lansat brandul Lăptăria cu Caimac.

Lăptăria cu Caimac are propria fermă. Fabrica de procesare de ultimă generație, în care s-au investit peste cinci milioane euro, are o capacitate tehnică de procesare de aproximativ 75 tone de lapte pe zi, iar tehnicile de procesare moderne permit pasteurizarea laptelui la o temperatură mai joasă decât media obișnuită.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Lăptăria cu Caimac a ales câștigătorii concursului pentru etichetele de iarnă. Premiul cel mare valorează 1.500 de euro