Lectură de 4 minute

02 Sep 2022 - Știri și Noutăți

Lanțul Poke House se extinde în marile orașe din România

Viorela Pitulice

Abonează-te pe  

La aproximativ 3 luni de la lansarea pe piața din România, Poke House, cel mai popular lanț de poke bowls din Europa, anunță rezultate peste așteptări și planuri ambițioase de extindere, atât în București, cât și în alte mari orașe, precum Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Constanța și Brașov, până la finalul lui 2023.

Restaurantul inspirat de spiritul californian este prezent în capitală din luna mai a acestui an, cu două locații emblematice: la parterul Hotelului Palas proaspăt renovat (str. Brezoianu 24) și în zona de restaurante din Park Lake Shopping Center, începând cu jumătatea lunii Iulie.

Rezultatele din primele trei luni de la lansarea flagship store-ului Poke House din apropierea Parcului Cișmigiu au depășit așteptările cu 37% în ceea ce privește media zilnică de vânzări. Totodată, s-au înregistrat încasări lunare de peste 65.000 euro, din care aproximativ 60% in-store și 40% pe segmentul delivery. Produsele Poke House sunt concepute pentru a fi livrate, astfel încât nu sunt predispuse degradării termice sau calitative.

„Poke House este mai mult decât un restaurant, este un business food-tech, în care retailul și digitalul se îmbină pentru a revoluționa industria serviciilor alimentare. Inovația a fost principalul nostru avantaj încă din pandemie, un moment critic pentru toată piața de restaurante, la nivel global. Acest model de afaceri a reprezentat o oportunitate pentru noi și, cu ajutorul instrumentelor inovatoare, am reușit să construim un business sustenabil și flexibil. România este o locație strategică datorită ecosistemului fertil de start-up-uri și interesului tot mai crescut pentru un mod de viață sănătos. Ne-au atras aici dinamismul, atitudinea pozitivă și rapiditatea cu care românii îmbrățișează noi idei. Astfel, ne propunem să extindem prezența în România cu 20-25 de locații până la finalul lui 2024”, a declarat Matteo Pichi, CEO și co-fondator Poke House.

Inovația este unul din pilonii cheie ai succesului Poke House la nivel global, concretizată în instrumente și facilități care au crescut gradul de interactivitate și performanță al serviciilor, precum unificarea platformelor de delivery la nivel intern, acceptarea automata a comenzilor si monitorizarea calitatii ingredientelor prin care asiguram prospetimea preparatelor, arată reprezentanții companiei.

Extinderea rapidă a rețelei de restaurante din România are la bază un concept mixed-use, ce include locații centrale, mall-uri/centre comerciale și locații aflate în apropierea clădirilor de birouri, ce permit o conexiune facilă la rețelele de livrare.

Noile locații vor păstra același design inedit, unde totul este ales și selectat cu atenție pentru a oferi clienților o experiență multisenzorială completă, decor exotic pastelat, artă San Diego, cactuși, accesorii neon, muzică ambientală Cali-House și, bineînțeles, preparate sănătoase, proaspete și delicioase.

„Lansarea pe o piață nouă vine întotdeauna la pachet cu multe provocări care încep de la alegerea locației potrivite, la selectarea echipei locale, a furnizorilor și înțelegerea contextului și specificului fiecărei țări sau regiuni și, nu în ultimul rând, al profilului consumatorului final. Primele rezultate pe care le avem de la deschiderea primului magazin flagship București sunt foarte optimiste și ne impulsionează strategia de dezvoltare și extindere a business-ului pe plan local. Doar un exemplu care ne confirmă apetitul clienților noștri de a interacționa cu brand-ul și produsele noastre este faptul că peste 70% din vânzările generate în flagship store-ul din București sunt reprezentate de bowl-urile personalizate realizate chiar de către ei”, afirmă Vittoria Zanetti, co-fondator Poke House.

Citeste si:
Poke House lansează bolurile reutilizabile, în PREMIERĂ, pe piața din România
Poke House lansează bolurile reutilizabile, în PREMIERĂ, pe piața din România

Dincolo de atmosfera și decorul inspirate de coasta de Vest a Statelor Unite, Poke House oferă bowl-uri poke hawaiiene delicioase, din ingrediente atent selecționate, livrate zilnic de furnizori locali certificați, pentru a asigura prospețimea meniului. Diversitatea este susținută atât de gama variată de bowl-uri House Signature, cât mai ales de posibilitatea de a crea propriul bowl cu ingredientele dorite - o variantă best seller pe piața din România, alături de House bowl-urile Sunny Salmon, Chicken si Spicy Tuna.

Fiecare sezon aduce o nouă rețetă în ediție limitată pentru a completa oferta principală. Indiferent de alegere, bowl-urile Poke House reprezintă opțiunea ideală pentru un prânz sănătos și rapid, o gustare delicioasă sau un motiv perfect pentru o masă cu prietenii.

Despre Poke House

Poke House s-a născut în noiembrie 2018 din visul a doi prieteni - Matteo Pichi și Vittoria Zanetti de a aduce un colț de California în fiecare oraș printr-un format de restaurant fresh și inovator. O astfel de viziune cuprinde atât oferta gastronomică - poke bowl servit în modul West Coast - cât și stilul locației și ambalajului.

Poke House este liderul global în categoria restaurantelor fast-casual, servind delicioase boluri de poke în peste 100 de locații din Marea Britanie, Italia, Franța, Spania, Portugalia, SUA și acum, România.

Cu vânzări estimate la 90 de milioane de euro în 2022 și o echipă în continuă creștere de peste 1.000 de oameni, dezvoltarea rapidă a afacerii Poke House este generată de un model economic foarte atractiv, o afacere scalabilă și o comunitate activă de iubitori de Poke.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Lanțul Poke House se extinde în marile orașe din România