Lectură de 3 minute

25 Nov 2021 - Știri și Noutăți

Lanțul de magazine de bijuterii de lux Teilor deschide un pop-up store în Băneasa și lansează campania de Crăciun

Roxana Vasile

Teilor, lanțul de magazine de bijuterii de lux cu prezență în regiunea Europei Centrale și de Est, deschide primul pop-up store în Băneasa Shopping City și lansează campania de Crăciun în România și la nivel internațional.

Conceptul de Crăciun prezent în Pop-Up Store este transpus, pentru prima dată, și în vitrinele Teilor. Peste 25 de magazine din România, Bulgaria și Polonia surprind magia Crăciunului cu decorațiuni speciale, handmade, cu elemente ce au la bază ideea de craftsmanship. Retailerul se aliniază brandurilor internaționale de bijuterii de lux ce oferă o altfel de experiență prin visual merchandising.

„Atât Pop-Up Store-ul, cât și conceptul creat pentru partea de visual merchandising reprezintă proiecte făcute pentru oameni, indiferent dacă sunt sau nu clienții TEILOR. Sunt concepute pentru frumusețea sărbătorilor de iarnă și pentru sentimentul acela unic surprins în poveștile de iarnă. Elementele din vitrine sunt realizate hand-made, din materiale reciclabile, promovând, astfel, ideea de craftsmanship și sustenabilitate, foarte importante pentru TEILOR”, spune Emanuela Iunia, visual merchandiser Teilor.

Campania de Crăciun Teilor

Ideea centrală a campaniei este simplă, dar în aceeași măsură, profundă: „Crăciunul acesta, dragostea pe care-o dăruiești altora începe cu cea pe care ți-o oferi ție.” Campania de Crăciun o înfățișează pe Catrinel Marlon, ambasadoarea TEILOR, într-un spot publicitar.

Retail jobs

Spotul video o întruchipează pe Catrinel Marlon, ambasadoarea Teilor, în ipostaze poate mai puțin clasice. Însă, în centrul campaniei, este conturată ideea de dar și dăruire, aceea de a bucura inimile celor din jur nu doar printr-un simplu cadou, ci printr-o piesă care, cu siguranță, va trece testul timpului. În plus, bijuteriile captează amintiri, sunt un bun element de conexiune cu cei dragi, poate chiar prin ideea că poți să dăruiești, la rândul tău, piesele pe care le-ai purtat cu atât de mult drag”, povestește Iulia Novac, head of communication Teilor

Campania este declinată 360°, în toate mediile de comunicare: TV, cinema, radio, print, digital & website România & internațional, cât și în branding-ul mall-urilor și centrelor comerciale în care Teilor deține magazinele fizice.

Lansarea campaniei de Crăciun promovează, în sine, colecția emblematică semnată de Teilor: Pure Diamonds. Cu bijuterii realizate manual, Pure Diamonds este o colecție statement, cu piese încrustate cu diamante și pietre prețioase.

Teilor este un lanț de bijuterii de lux din România cu 55 de magazine fizice, dintre care șase sunt Teilor Exclusive, oferind clienților o serie limitată și atent selectată de bijuterii lucrate manual și incrustate cu diamante și pietre prețioase. De asemenea, compania operează patru platforme online - teilor.com, teilor.ro, teilor.bg și teilor.pl. Teilor a fost fondată în 1998 de către antreprenorul Florin Enache și are în prezent peste 400 de angajați în toate cele trei țări în care este prezentă.

Citeste si:
ROCA Investments a finalizat vânzarea Frigotehnica către Vinci Energies

Teilor, cu prezență în regiunea Europei Centrale și de Est, a înregistrat vânzări record de 88 de milioane de lei în primele șase luni ale anului 2021 și a raportat o creștere cu 116% a cifrei de afaceri față de 2020 și cu 46% mai mult comparativ cu aceeași perioadă din 2019.

Pentru întregul an 2021, Teilor vizează o cifră de afaceri de 230 de milioane de lei, cu 64% mai mult față de anul 2020, când au fost realizate venituri de 140,4 milioane de lei.

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Lanțul de magazine de bijuterii de lux Teilor deschide un pop-up store în Băneasa și lansează campania de Crăciun