Quick N’ Easy utilizează mobilierul interactiv și camerele 3D, facilitând astfel recunoașterea automată a produselor selectate de pasageri.
Practic, călătorii aleg produsele, care sunt grupate într-un coș virtual pe măsură ce trec de terminalul de plată, iar apoi finalizează direct tranzacția cu cardul de credit. Bineînțeles, înainte de a achita, turiștii își pot verifica produsele din coș, să se asigure că este totul în regulă.
Magazinul Quick N’ Easy oferă o gamă largă din bomboanele și ciocolata belgiană vândute de-a lungul timpului.
”Căutăm întotdeauna modalități prin care să atragem turiștii, dar și prin care să le facem trecerea prin aeroport mai ușoară. De asemenea, ne dorim ca aceștia să petreacă mai mult timp în magazin fără presiunea cozilor de la casele de marcat”, a declarat, Arnaud Feist, CEO al Aeroportului din Bruxelles.
”Proiectul reprezintă viitorul în retail, ilustrând experiența optimizată a cumpărătorului într-un magazin care este gândit să funcționeze intuitiv”, a declarat Punit Sehgal, CEO al Atos Belux.
Lagardère Travel Retail a inaugurat încă două magazine, bazate pe concept sicilian
