Lectură de 3 minute

01 Apr 2024 - Știri și Noutăți

Lagardère Travel Retail a inaugurat primele sale magazine din noul terminal Schengen al Aeroportului Internațional Traian Vuia Timișoara

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Lagardère Travel Retail a deschis 4 magazine în cadrul evenimentului de inaugurare a noului terminal al Aeroportul Internațional Traian Vuia din Timișoara, care va procesa zborurile din spațiul Schengen. So! Coffee și Relay sunt brandurile care vor deservi călătorii aflați în tranzit pe noul terminal de plecări Schengen, continuând dezvoltarea companiei în regiune. Lagardère Travel Retail este prezentă în aeroportul din Timișoara încă din 2005 când a inaugurat magazinul Relay. 

Sursa foto: Lagardere Travel Retail

De la 31 martie România a intrat în spațiul Schengen aerian si maritim. Aeroportul Internațional Traian Vuia din Timișoara deschide un nou terminal care va acomoda toate zborurile cu destinații din spațiul Schengen. Noul terminal are o suprafață totală de 12.000 de metri pătrați, va dispune de 6 filtre securitate, 18 ghișee check in și 6 porți de îmbarcare.

Investiția totală pentru realizarea sa a fost de 40 milioane de euro, finanțate prin POIM, fonduri guvernamentale și bugetul propriu al aeroportului.

În total, Lagardère Travel Retail va fi prezent în noul terminal cu 5 magazine, dintre care 2 Relay, 2 So! Cofffee și un concept nou de food-service care se va deschide ulterior, alături de magazinul 1Minute situat în terminalul de Sosiri Schengen, acoperind astfel o paletă largă de nevoi ale călătorilor.

Lagardère are deja 15 puncte active în județul Timiș care anul trecut au înregistrat peste 1,6 milioane de tranzacții, iar cele 4 magazine deschise astăzi în aeroport completează în mod natural oferta pe care o punem la dispoziția călătorilor care vor tranzita noul terminal din Timișoara.

Marius Văcălău, CEO Lagardere Travel Retail România

Una dintre cele două divizii ale Grupului Lagardère, Lagardère Travel Retail este companie în industria de retail destinat călătorilor. Prin cele 3 linii de business - Travel Essentials, Duty Free & Fashion și Foodservice - Lagardère Travel Retail operează peste 5.120 de magazine în aeroporturi, gări și alte platforme, în 42 de țări, și a generat vânzări de 6,6 miliarde de euro în 2023. Prin echipele locale puternice și parteneriatele creatoare de valoare, Lagardère Travel Retail dezvoltă experiențe de călătorie autentice și complete. Lagardère Travel Retail promovează sustenabilitatea în zona de Travel Retail printr-o strategie CSR dedicată, aliniată la Obiectivele de Dezvoltare Durabilă ale Națiunilor Unite. În România, compania este prezentă de peste 27 de ani pe piața comerțului în zonele de tranzit urban (aeroporturi, gări, spitale, galerii comerciale și centre de afaceri) și operează o rețea de peste 300 de magazine pentru segmentele News & Convenience, Travel Essentials, Gifts & Souvenirs și Foodservice, sub 6 branduri: Inmedio, Relay, 1Minute, HUB Convenience, So Coffee, și Pizza La Mia Stazione.

Lagardère Travel Retail a deschis începând cu 1 martie 2024 primele sale magazine Duty Paid din România. Cu aceasta ocazie, Lagardere Travel Retail și-a extins portofoliul de activități din România și pe segmentul Duty Paid prin intermediul Aelia, brandul său de succes recunoscut la nivel global care numără peste 150 de magazine în întreaga lume. Conceptul Aelia pune accentul pe crearea unei experiențe imersive de shopping pentru călători, bazate pe personalizarea și adaptarea ofertei la nevoile consumatorului local.

Citeste si:
Cum va influența intrarea României în Spațiul Schengen piața de transport și logistică
 Cum va influența intrarea României în Spațiul Schengen piața de transport și logistică

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Lagardère Travel Retail a inaugurat primele sale magazine din noul terminal Schengen al Aeroportului Internațional Traian Vuia Timișoara