Lectură de 3 minute

03 Apr 2023 - Știri și Noutăți

Ladoipași, franciza METRO, inaugurează magazinul 2.000, în România

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Rețeaua LaDoiPași, lansată și dezvoltată de METRO România, marchează încă un success în palmares, și anume: deschiderea magazinului cu numărul 2.000. LaDoiPași anunță deschiderea magazinului 2.000 în comuna Osica de Sus, județul Olt. 
 

Sursa foto: LaDoiPași

În ultimii ani, rețeaua de magazine de proximitate LaDoiPași s-a extins accelerat, devenind cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, iar astăzi inaugurează magazinul 2.000.

Avem încredere în acest model de business, care va atinge peste 2.500 magazine la sfârșitul anului următor, pentru a rămâne un vector al comunităților locale.

Irinel Popescu, Director de Franciză al METRO România

Magazinul copilăriei, transformat în locație LaDoiPași

Magazinul 2.000 a fost deschis la inițiativa unor antreprenori din sudul țării. Din dorința de a dezvolta o afacere sustenabilă, care să deservească nevoile celor peste 4.000 de locuitori din comunitate, doi antreprenori din comuna Osica de Sus, județul Olt, s-au hotărât să dea un suflu nou spațiului care fusese, cândva, magazinul copilăriei lor.

Ce presupune investiția în franciza LaDoiPași

Cei care doresc să achiziționeze o franciză LaDoiPași vor investi în propria afacere, în funcție de spațiul care va fi transformat, precum și de nevoile comunității pe care o vor deservi.

În acest parteneriat, contribuția METRO România începe de la aderarea la conceptul LaDoiPași și vizează deschiderea magazinului, elementele de branding, de mercantizare, dotările cu echipamente și suport IT, materialele promoționale, campaniile de promovare la nivel național, campaniile de loialitate și aniversare, dar și transferul de know-how și instrumentele de lucru în retail.

Cel mai important element de diferențiere a conceptului LaDoiPași, pe piața locală, îl reprezintă păstrarea independenței antreprenorilor. Dincolo de aceasta, se adaugă varietatea produselor comercializate în magazine, autenticitatea spațiilor care împrumută elemente din comerțul modern, dar care păstrează, totodată, familiaritatea comerțului tradițional, gradul de flexibilitate, dar și oportunitățile de evoluție create pentru antreprenorii LaDoiPași.

Citeste si:
Fornetti s-a alăturat Munch, aplicația care a salvat aproape 380 de kilograme de mâncare în prima lună de la lansare
Fornetti s-a alăturat Munch, aplicația care a salvat aproape 380 de kilograme de mâncare în prima lună de la lansare

Lanțul de magazine LaDoiPași a fost creat prin reunirea mai multor proprietari independenți sub un singur brand. Conceptul LaDoiPași a fost lansat pe piața locală în 2012 și dezvoltat în regim de franciză de METRO România, pentru a susține antreprenorii locali să își dezvolte afaceri în comunitățile în care trăiesc.

În magazinele LaDoiPași, consumatorii găsesc o gamă largă de produse de bază, având la dispoziție o selecție generoasă de produse proaspete, de la lactate și brânzeturi, la legume și fructe, la carne proaspătă și preparate din carne.

Lanțul s-a extins accelerat, încă de la lansarea pe piață. În prezent, rețeaua numără 2.000 de magazine răspândite uniform, pe întreg teritoriul României. În 2022, rețeaua LaDoiPași a aniversat 10 ani de la înființare, iar METRO a marcat acest eveniment prin organizarea, pe tot parcursul acestui an, de campanii de comunicare, evenimente și dar si inițiative speciale dedicate comunității și antreprenorilor care fac parte din rețea, încă de la înființare.

METRO este o companie internațională de top cu sortimente alimentare și nealimentare, specializată în deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor și cateringului (HoReCa), precum și ale comercianților independenți. În întreaga lume, METRO are aproximativ 17 milioane de clienți care pot alege dacă să facă cumpărături într-unul dintre magazinele de format mare, să comande online și să-și ridice achizițiile de la magazin sau să le livreze. De asemenea, METRO sprijină competitivitatea antreprenorilor și a întreprinderilor independente cu soluții digitale și prin urmare, contribuie la diversitatea culturală în comerț și industria ospitalității. Sustenabilitatea este un pilon cheie al afacerii METRO. METRO a fost listată în Dow Jones Sustainability Index timp de 8 ani consecutiv. Compania operează în peste 30 de țări și are peste 95.000 de angajați în întreaga lume. În anul financiar 2020/21, METRO a generat vânzări de 24,8 miliarde euro.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Ladoipași, franciza METRO, inaugurează magazinul 2.000, în România