Platforma oferă mult mai mult decât o imagine proaspătă brandului; lafantana.ro centralizează și integrează toate canalele de vânzări ale companiei, simplificând și eficientizând semnificativ interacțiunea dintre clienții existenți sau potențiali și La Fântâna.
Compania aduce pe noua platformă soluții potrivite pentru orice tip de client, echipamente profesionale și semiprofesionale pentru toate nevoile și bugetele și, poate cel mai important, soluții sustenabile de hidratare cu apă.
Atât clienții persoane fizice cât și persoane juridice (firme, asociații, instituții publice sau private de orice talie) pot contracta și comanda produse și servicii La Fântâna și KAFUNE (brandul de cafea al companiei), precum și gestiona relația client-furnizor.
Pe platformă se pot accesa produse cu comandă unică și livrare la client dar și, cel mai important, servicii pe bază de abonament la echipamente de tip watercooler, cu apă îmbuteliată sau sisteme de filtrare a apei din rețea, pentru orice tip de mediu locativ.
O noutate absolută în această ofertă o reprezintă fântâna publică City 1.0, potrivită pentru spații publice deschise și circulate, piețe publice din ansambluri rezidențiale sau centre de afaceri.
O altă noutate o reprezintă extinderea ofertei de servicii către industria ospitalității unde, în afara serviciilor complete de cafea pentru restaurante, baruri și hoteluri, La Fântâna propune și servicii de apă adaptate acestui mediu comercial.
Noua platformă a fost gândită nu doar ca un one-stop-shop pentru orice tip de client, ci și ca resursă de informație și educație privind universul apei și cultura cafelei.
Un nou magazin în platforma Glovo: LEGO se alătură cu peste 900 de produse
