Lectură de 3 minute

14 Mai 2021 - Știri și Noutăți

L’Oréal România va folosi ambalaje din plastic reciclat și va avea o flotă auto hibridă

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

L’Oréal România adoptă o serie de măsuri pentru a contribui la reducerea poluării, îmbunătățirea calității aerului în România și sprijinirea comunităților, ca parte din planul global de sustenabilitate al companiei, „L’Oréal for the Future”.

Plecând de la strategia globală a grupului, bazată pe trei piloni principali (transformarea activității companiei, implicarea întregului ecosistem de afaceri și contribuția la rezolvarea celor mai urgente nevoi ale planetei și societății), planul local are la bază trei direcții strategice: aer de calitate, un mediu mai curat, comunități informate și sprijinite.

„Toate eforturile noastre comune au un obiectiv major: să ne desfășurăm activitatea în limitele planetare. Prin acest plan de acțiune stabilit în România am conturat o serie de măsuri concrete, după ce am analizat cu atenție nevoile locale și am selectat trei direcții strategice pentru L’Oréal România – aer de calitate, mediu mai curat, comunități informate și sprijinite – care se vor afla la baza tuturor acțiunilor noastre din următorii zece ani” a declarat Vanya Panayotova, manager general al L’Oréal România.

Flotă auto hibridă

Pentru a-și reduce emisiile de dioxid de carbon, L’Oréal România se angajează ca, până în anul 2024, să-și modifice flota auto astfel încât aceasta să fie formată în proporție de 100% din modele auto hibrid și hibrid ușor.

Compania își regândește, de altfel, modelul de distribuție a produselor astfel încât să fie reduse emisiile de CO2 generate de transportul acestora.

Totodată, până în anul 2030 toate spațiile în care L’Oréal își desfășoară activitatea vor fi neutre din punctul de vedere al emisiilor de carbon, prin îmbunătățirea eficienței energetice și utilizarea energiei regenerabile în proporție de 100%. Compania va contribui la plantarea de copaci prin donații către asociații de mediu specifice și acțiuni de voluntariat.

Ambalaje din plastic reciclat

Pentru reducerea poluării și creșterea potențialului de reciclare a produselor de beauty și conexe, până în 2023, L’Oréal România va face tranziția către ambalaje din plastic 100% reciclat sau generat prin metode sustenabile; va reduce producția de materiale publicitare și va utiliza materiale reciclabile în proporție de 100% pentru comunicarea cu consumatorii.

Toate materialele destinate punctelor de vânzare a produselor L’Oréal vor respecta principiile eco-design care se bazează pe principiile economiei circulare, ceea ce înseamnă că vor fi realizate în proporție de 100% din materiale reciclabile, vor putea fi reciclate sau reutilizate, iar transportul lor va avea un impact redus asupra mediului. În prezent, mobilierul nepermanent al companiei respectă aceste principii.

Citeste si:
Britanicii de la DS Smith, care dețin două fabrici în România, preluați de o firmă americană pentru 6,79 miliarde de dolari în acțiuni
Britanicii de la DS Smith, care dețin două fabrici în România, preluați de o firmă americană pentru 6,79 miliarde de dolari în acțiuni

Până în 2025 și mobilierul permanent din magazinele proprii va face transferul către un design sustenabil. Primii pași în această direcție au fost deja făcuți, iar magazinul Kiehl’s din Brașov este primul magazin al companiei ce urmează să primească certificarea LEED.

Compania va sorta, trata și recicla deșeurile în toate locațiile sale (sediul central și magazine proprii) și va asigura accesul consumatorilor români la informații despre sustenabilitate și reciclare în cadrul programului Garnier Green Beauty.

L’Oréal România lansează o platformă care îi învață pe consumatori cum să sorteze corect ambalajele produselor cosmetice și care sunt etapele reciclării. Platforma oferă informații despre tipurile de produse care pot fi sau nu reciclate, despre cum trebuie pregătite ambalajele înainte de aruncare, despre tipul containerelor în care trebuie aruncate s.a.m.d.

L’Oréal are un portofoliu de 36 de branduri. Grupul a generat vânzări de 29,87 miliarde de euro în 2019 și are 88.000 angajați în toată lumea. L’Oréal România, parte a Grupului L’Oréal, are o istorie de 23 de ani și are 23 de branduri și o rețea de distribuție complexă.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  L’Oréal România va folosi ambalaje din plastic reciclat și va avea o flotă auto hibridă