Lectură de un minut

13 Jul 2021 - Știri și Noutăți

L’Oréal România lansează MIXA, un nou brand cu produse de îngrijire

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

L’Oréal România aduce un nou brand în portofoliul său, Mixa, ce conține o gamă cu produse de îngrijire. L’Oréal a creat un portofoliu de mărci în patru divizii strategice: divizia de cosmetică activă, divizia luxe, divizia produselor profesionale și divizia produselor de larg consum, potrivit unui comunicat de presă. 

Lansarea brandului MIXA vine în completarea portofoliului de mărci și produse adresate îngrijirii pielii. Produsele de îngrijire MIXA sunt elaborate sub supravegherea experților dermatologi și vor fi disponibile în drogheriile și farmaciile partenere și online.

Povestea MIXA a debutat în mediul farmaceutic francez, în 1924, marca fiind inițiată și dezvoltată de către doctorul farmacist Roger. Acesta și-a folosit experiența farmaceutică, prin amestecarea ingredientelor active cu cele tradiționale, pentru a crea un unguent care să amelioreze pielea sensibilă și uscată a mâinilor. De aici s-a născut și numele brandului MIXA care se referă la acțiunea de mixare tradițională.

Timp de aproape 100 de ani, portofoliul MIXA s-a extins, de la produse pentru îngrijirea mâinilor, la produse dedicate pielii sensibile a bebelușilor, urmând ca astăzi să ofere rutine hipoalergenice complete de îngrijire a tenului, a corpului, dar și pentru bebeluși și copii.

L’Oréal România, parte a grupului L’Oréal, are o istorie de 24 de ani pe piața locală. Cu portofoliul său unic de 20 de branduri internaționale diverse și complementare, L’Oréal România este unul dintre retailerii de pe piața locală de cosmetice și este prezent în toate canalele de distribuție: mass market, magazine, farmacii și drogherii, saloane, travel retail și branded retail.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  L’Oréal România lansează MIXA, un nou brand cu produse de îngrijire