Lectură de 3 minute

03 Aug 2023 - Știri și Noutăți

L’Oréal Groupe anunță vânzări mai mari cu 12%: care au fost cele mai căutate produse

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

L’Oréal Groupe anunță vânzări de 20,57 miliarde de euro în primele șase luni ale anului 2023, înregistrând o creștere de 12% față de rezultatele din aceeaşi perioadă a anului precedent, cu performanțe solide în Europa, Statele Unite și China.

Sursa foto: L'Oréal Paris/ Facebook

L'Oréal și-a depășit aștepările, înregistrând performanțe remarcabile în țări cheie precum Germania, Austria, Elveția, Franța și Anglia, precum și în țări dinamice precum Polonia, Turcia și țările nordice. În e-commerce, s-a înregistrat o creștere semnificativă în a doua jumătate a primului semestru. Trendul ascendent al vânzărilor a fost susținut de o contribuție solidă a valorii și o creștere a volumului, demonstrând atractivitatea portofoliului de branduri L'Oréal pentru consumatorii europeni

În Divizia Produselor de Larg Consum, vânzările au fost remarcabile pentru toate brandurile mari din portofoliu și în toate categoriile, cu accent pe machiaj și îngrijirea pielii. Divizia de Cosmetică Activă a continuat să înregistreze o creștere foarte puternică și a depășit semnificativ piața, iar brandurile care au obținut creșteri valorice au fost La Roche-Posay și CeraVe. L'Oreal Luxe și-a consolidat poziția de lider în parfumuri, cea mai mare categorie din piața europeană a produselor de înfrumusețare, datorită succesului continuu al parfumurilor Paradoxe by Prada și Libre by Yves Saint Laurent. Divizia de Produse Profesionale continuă trendul ascendent înregistrat pe parcursul ultimilor ani în categoria produselor de premium de îngrijire a părului.

Într-un context economic încă incert, rămânem ambițioși pentru viitor, suntem optimiști cu privire la perspectiva pieței de beauty și avem încredere în capacitatea noastră de a ne depăși așteptările și de a avea încă un an de creștere în vânzări și profituri.

Nicolas Hieronimus, CEO L'Oréal

În primele șase luni, creșterea în America de Nord a fost de 13% pe bază comparabilă și de 14,7% raportată. Creșterea a fost diversificată în toate diviziile și a fost stimulată de preț și de mixul de produse. Asia de Nord a înregistrat o creștere de 3,9% pe bază comparabilă și 0,6% raportată. Piața de beauty din China continentală și-a continuat recuperarea progresivă în a doua parte a semestrului, fiind stimulată de o redresare puternică pe ambele canale, atât offline, cât și online. America Latină a înregistrat o creștere remarcabilă de 23,6% pe bază comparabilă și 28,9% raportată. Piața de beauty din America Latină a rămas dinamică în toate țările-cheie, fiind stimulată de Mexic și Brazilia. SAPMENA-SSA a înregistrat o creștere remarcabilă de 23,6% pe bază comparabilă și 17,4% raportată. În Africa Subsahariană (SSA), toate țările au înregistrat o creștere cu două cifre, cu o dinamică deosebit de puternică în Africa de Sud și Kenya.

În prima jumătate a anului 2023, L'Oréal a fost prezent la Viva Technology 2023, unde a dezvăluit cele mai noi inovații Beauty Tech: soluții incluzive precum HAPTA, primul aplicator de machiaj inteligent, conceput pentru a permite persoanelor cu afecțiuni ale mișcărilor mâinilor să aplice machiaj; instrumente de diagnosticare (SPOTSCAN, META PROFILER™, K-SCAN); soluții personalizate (3D shu:brow) și soluții sustenabile, cum ar fi WATER SAVER de la L’Oréal Professionnel, care a economisit până în prezent peste 66 de milioane de litri de apă.

Per total, profitul operațional a crescut cu 13,7%, ajungând la 4.258,8 milioane de euro și reprezentând 20,7% din vânzări, o creștere de 30 de puncte de bază în comparație cu prima jumătate a anului 2022.

Citeste si:
L'Oreal va crea piele asemănătoare cu cea umană. Ce și-a propus producătorul de cosmetice cu această nouă tehnologie de „bioprinting”
L'Oreal va crea piele asemănătoare cu cea umană. Ce și-a propus producătorul de cosmetice cu această nouă tehnologie de „bioprinting”

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  L’Oréal Groupe anunță vânzări mai mari cu 12%: care au fost cele mai căutate produse