Lectură de 3 minute

27 Apr 2022 - Știri și Noutăți

L'Oreal a înregistrat o creștere a vânzărilor de 11,3% în 2021, de două ori mai mare decât piața de beauty

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

L’Oréal a înregistrat vânzări în valoare de 32,28 miliarde de euro în 2021, în creștere cu 11,3% a comparativ cu 2019, potrivit unui comunicat de presă. 

„2021 a fost un an istoric pentru L’Oréal. Datorită expertizei, pasiunii și angajamentului celor 85.400 de clienți care folosesc L'Oreal din întreaga lume, Grupul a înregistrat o creștere record de +16,1%, de două ori mai mare decât pe piața mondială a frumuseții. L’Oréal a câștigat cotă de piață în toate zonele, diviziunile și categoriile. Pe parcursul a doi ani, Grupul a atins o creștere de 11,3% comparabil, depășind spectaculos o piață care a revenit aproape la nivelul din 2019.

În ceea ce privește zonele, America de Nord a revenit puternic și s-a alăturat Asiei de Nord ca principal contributor la creștere. În Europa, L’Oréal a obținut câștiguri semnificative ale cotei de piață și a înregistrat o revenire la nivelurile din 2019.

L'Oreal Luxe a devenit cea mai mare divizie a Grupului, cu succes remarcabil în parfumuri, în timp ce Divizia Produse de Consum, cea mai mare Divizie în volum, și-a consolidat poziția, cu performanțe remarcabile în machiaj. Divizia de produse profesionale, în creștere rapidă, și-a continuat transformarea și a devenit omnicanal. Cu un portofoliu de mărci ce se potrivește perfect aspirațiilor de sănătate ale consumatorilor, Active Cosmetics a înregistrat și o creștere spectaculoasă, dublându-se în patru ani. În 2021, ne-am extins din nou avantajul digital: comerțul electronic a crescut cu 25,7%, reprezentând 28,9% din vânzări. Am reușit să profităm de oportunitățile oferite de noile canale digitale. În același timp, continuăm să digitalizăm punctele de vânzare ca parte a unei strategii integrate omnicanal'', a spus Nicolas Hieronimus, director exectiv al L'Oreal.

Divizia de produse profesionale a încheiat anul cu o creștere de 24,8% la nivel comparabil și 22,2% pe baza cifrelor raportate. Divizia de produse de larg consum a crescut cu 5,6% la nivel comparabil și 4,5% raportat, cu o creștere constantă de 6,5% în trimestrul al patrulea.

L’Oréal Luxe a înregistrat o creștere la 20,9% la nivel comparabil și la 21,3% raportat, pe o piață globală a frumuseții de lux care și-a confirmat redresarea și a înregistrat o revenire aproape de nivelul de dinainte de pandemia de COVID-19.

Divizia de active cosmetics a încheiat anul cu o creștere de peste 30%. Profitul brut, ajuns la 23,8 milioane de euro, a fost de 73,9% din vânzări, față de 73,1% în 2020.

L’Oréal România, parte a grupului L’Oréal, are o istorie de 24 de ani pe piața locală. Cu portofoliul său unic de 20 de branduri internaționale diverse și complementare, L’Oréal România este unul dintre retailerii de pe piața locală de cosmetice și este prezent în toate canalele de distribuție: mass market, magazine, farmacii și drogherii, saloane, travel retail și branded retail.

Citeste si:
Brandul italienesc de cosmetice KIKO a deschis primul magazin din România
Brandul italienesc de cosmetice KIKO a deschis primul magazin din România

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  L'Oreal a înregistrat o creștere a vânzărilor de 11,3% în 2021, de două ori mai mare decât piața de beauty