În ediția de anul acesta cursanții vor participa atât la sesiuni dedicate branding-ului personal și construirii unei comunități educate care le oferă consumatorilor informații corecte, relevante și utile despre frumusețe. Atât cursurile dedicate îngrijirii personale și înfrumusețării, cât și cele tehnice, le vor explica participanților pașii teoretici și îi vor trece prin demonstrații practice.
Participanții vor afla de la profesorii L'Oréal cum să realizeze o fotografie de efect, ce tehnici de filmare există în vlogging, moduri în care își pot consolida și promova imaginea pe rețelele sociale, cum să devină creativi prin machiaj și care sunt produsele potrivite pielii lor. În plus, participanții iau parte la workshop-uri și primesc în mod constant feedback-uri personalizate pe materialele create în urma cursurilor.
Premiile ediției 2021
Pe lângă informații și workshop-uri L'Oréal România și partenerii acestei ediții au pregătit pentru cursanți o serie de premii la care pot ajunge cu ajutorul punctelor obținute în urma activității lor în școală. Câștigătorul Beauty Vlogging School 2021 va primi marele premiu: un smartphone Samsung Galaxy Z Flip3 5G, un interviu sau un articol în Alist Magazine și multe produse ale brandurilor L'Oréal: Mixa, Garnier, CeraVe, La Roche Posay, Vichy, Kiehl's, Lancôme, L'Oréal Paris, Maybelline New York.
L’Oréal România, parte a grupului L’Oréal are o istorie de 24 de ani pe piața locală. Cu portofoliul său unic de 20 de branduri internaționale diverse și complementare, L’Oréal România este unul dintre cei mai mari jucători de pe piața locală a produselor cosmetice și este prezent în toate canalele de distribuție: mass market, magazine, farmacii și drogherii, saloane, travel retail și branded retail.