Noul serviciu beneficiază de rețeaua națională KLG Europe România cu 9 huburi plasate în cele mai mari orașe din țară. Accesul la această infrastructură permite livrarea în doar 24-48 ore, pe tot teritoriul României, inclusiv în locuri greu accesibile.
Prin intermediul Strongo, clienții vor beneficia de livrari în regim “door-to-door”, ramburs prin cont colector sau numerar, deschiderea coletului la livrare, preluarea ambalajelor, retur de documente și posibilitatea de a oferi opțiunea de buy-back consumatorului final.
„Ultimul an ne-a arătat că românii sunt din ce în ce mai deschiși să cumpere online și electrocasnice, mobilă, obiecte sanitare sau unelte și scule, în plus față de categoriile de fashion, îngrijire personală sau IT. Astfel a apărut ideea de a crea Strongo - prin utilizarea acestui serviciu, business-urile care dețin atât magazine fizice de vânzare, cât și magazine online, vor putea accesa un serviciu specializat în livrarea produselor atipice și voluminoase, către consumatorul final”, spune Daniel Radu, director transport național.
Strongo: servicii logistice și de transport
Prin Strongo, clienții vor avea acces la servicii logistice și de transport rutier, maritim și aerian, prin intermediul KLG Europe România. Fiecare consumator final are acces direct la informații despre livrările efectuate prin serviciile de curierat, iar clienții la rapoarte în timp real.
KLG Europe România asigură rute zilnice către hub-urile regionale pe care le acoperă prin două tipuri de servicii: serviciul premium 24h și serviciul standard 24-48h în toată țara.
Cu birouri în România, Marea Britanie, Regatul Țărilor de Jos și China, KLG Europe oferă servicii de logistică pentru companiile care activează în transportul rutier, aerian, maritim. La sfârșitul anului 2019, KLG Europe a devenit parte din grupul Sinotrans. KLG Europe România are 9 hub-uri poziționate strategic la nivel național (București, Cluj-Napoca, Timișoara, Brașov, Sibiu, Craiova, Constanța, Brăila și Bacău).