Lectură de 2 minute

08 Oct 2020 - Știri și Noutăți

KFC România introduce un kiosk de comenzi touchless, în premieră globală, în Sun Plaza

Angela Alexandru

KFC România lansează primul prototip al unui kiosk de comandă touchles care nu necesită atingerea ecranului. Acesta reprezintă o noutate globală pentru brand și va fi disponibil pentru început într-o faza de testare, în restaurantul de tip Drive-Thru, Sun Plaza.

Astfel, pentru a-și primi consumatorii în restaurante în cele mai sigure condiții, KFC își propune să le ofere acestora ocazia de a beneficia de o experiență 100% touchless, la plata cu cardul bancar.

Noul prototip utilizează un sistem de camere și senzori de profunzime care urmăresc mișcarea mâinii deasupra ecranului și detectează poziția precisă a acesteia, precum și zona către care indică. Astfel, clienții își pot selecta produsele dorite cu ușurință, fără a interacționa fizic cu kioskul. Camerele nu rețin informații video despre clienți ulterior înregistrării comenzii.

După finalizarea perioadei de testare, ținând cont de feedback-ul primit de la clienții care vor interacționa cu noul kiosk touchless, compania va analiza potențialul extinderii la nivel național, îmbunătățind sistemele existente din restaurantele KFC din țară. 

Citeste si:
Douglas lansează o categorie dedicată cosmeticelor românești

Testarea noului sistem de comandă touchless face parte din strategia de adaptare la noul sistem socio-sanitar, în contextul măsurilor de siguranță impuse la nivel național de către autorități, cât și al măsurilor suplimentare adoptate la nivelul business-ului, printre care:

  • multipla dezinfectare și sanitarizare a suprafețelor de lucru din bucătărie și din întreaga locație;
  • dotarea angajaților cu măști și mănuși de protecție, păstrarea distanței sociale;
  • încurajarea plății contactless, plasarea unor recipiente cu dezinfectanți în incinta restaurantelor. 

În urma parteneriatului cu Acrelec, în 2018 KFC a introdus noi sisteme de comandă, și anume kioskuri, pentru a facilita plasarea comenzilor, dar și pentru a crește interacțiunea cu clienții. În prezent există 36 de locații KFC în care sunt implementate astfel de kioskuri care oferă clienților posibilitatea de a comanda direct și, ulterior, de a ridica produsele din spațiul destinat comenzilor, situat lângă casa de marcat. 

În medie, 9 din 10 comenzi sunt realizate prin intermediul kioskurilor.

Un sistem atipic de plăți este testat de Amazon, care propune clienților săi plăți digitale cu palma

Citeste si:
JYSK, rezultate record în 2020 pandemic. Românii au cumpărat mai multe lenjerii de pat și saltele

Citește și: Serviciile de delivery și drive-thru, salvarea KFC în pandemie. Marian Gogu: Ultimele luni au forțat practic dezvoltarea livrării

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  KFC România introduce un kiosk de comenzi touchless, în premieră globală, în Sun Plaza