KFC oferă program flexibil și venituri începând de la 2.400 de lei net pentru crew member, începând cu luna a treia de colaborare, de la 3.500 de lei net pentru posturile de manager și de la 4.740 lei net pentru directorii de restaurante. Sumele includ salariul, tichetele de masă și bonusurile acordate în funcție de performanțe, conform criteriilor definite.
La angajare, oferta presupune salariul de încadrare cu posibilitatea de majorare după două luni de activitate, 1 an și 2 ani, tichete de masă și alte beneficii, precum prime de sărbători sau bonusuri interne (spre exemplu, prima de loialitate, care se acordă la 1 an, la 10 ani, la 20 ani).
Cei care își doresc să facă parte din echipa KFC România pot opta pentru un program de lucru de 12 ore, 8 ore, 6 ore sau 4 ore, în funcție de nevoile personale și profesionale și se pot orienta către restaurantele aflate în proximitatea domiciliului.
Salariul și beneficiile de la KFC
KFC angajează atât candidați minori, cât și persoane de peste 50 de ani.
Experiența de lucru anterioară nu este necesară, KFC asigurând un program de instruire care îi ajută pe cei recent intrați în echipă să se integreze și să își înțeleagă atribuțiile.
În prezent, KFC deține în portofoliul local 88 de restaurante și are peste 3.600 de angajați, pe diferite poziții. Fiecare unitate performează cu echipe de aproximativ 35 până la 60 de angajați, în funcție de tipul de restaurant.
„La începutul lui 2021, anunțam planurile de expansiune care, în prezent, sunt în curs de implementare, ajungând astfel la 88 de locații la nivel local. (...) Ne dorim să anunțăm cele 400 de locuri de muncă pe care le punem la dispoziția candidaților interesați – îi susținem atât pe cei fără experiență, cât și persoanele care își doresc să facă o schimbare”, a declarat Marian Gogu, director general al KFC România.
Magazinele nu vor fi închise în weekenduri. Marcel Ciolacu: Nu mai suntem în pandemie
Sphera Franchise Group, care deține brandurile KFC, Pizza Hut și Taco Bell în România, a încheiat primul trimestru din 2021 cu vânzări în restaurante de 211,4 milioane de lei, în creștere cu 6,6% față de aceeași perioadă a anului trecut, iar comenzile înregistrate din livrare s-au menținut la nivelul ultimelor trei luni din 2020,
Sphera Franchise Group este un grup din industria de food service din România şi deţine companiile care operează în sistem de franciză brand-urile KFC, Pizza Hut şi Taco Bell. De asemenea, la nivel internațional, Grupul operează restaurante la Chişinău, Republica Moldova și în Italia.