Corn Flakes este una dintre mărcile Kellogg cu cea mai rapidă creștere în simboluri și în magazinele independente², iar noile cereale sunt disponibile acum și în Booker într-un pachet cu preț marcat, retailtimes.co.uk
Noua adiție la portofoliul de cereale Kellogg's nu are un conținut ridicat de grăsimi, sare sau zahăr, este bogată în fibre și vitamina D.
Cu aproximativ 66 de milioane de cutii fabricate în fiecare an, Corn Flakes ocupă un loc pe mesele pentru micul dejun de peste un secol, iar noul produs aduce o notă de modernitate.
Kellogg vrea să transforme Pringles într-un brand de 4 miliarde de dolari
Kellogg a declarat că noua sa companie de gustări, Kellanova, se va concentra pe creșterea Pringles într-un brand de 4 miliarde de dolari, în timp ce alte mărci, precum Cheez-It și Pop-Tarts, se vor dezvolta la nivel internațional.
Kellanova intenționează, de asemenea, să își extindă aria de acoperire pe alte canale de distribuție, cum ar fi magazinele de proximitate și magazinele mai mici, prin lansarea mai multor produse în ambalaje mici.
În prezent, 24% din produsele Pringles sunt vândute în aceste locații, potrivit companiei.