Lectură de 3 minute

01 Sep 2021 - Știri și Noutăți

Kaufland România lansează campania promoțională ,,Reciclezi și Salvezi” cu o rețea de automate de reciclare în toate orașele

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Tot mai mulți români adoptă un comportament eco, astfel încât peste un milion de români au reciclat ambalaje de la începutul anului, utilizând automatele din infrastructura ecologică deținută de Kaufland România, și care de azi este disponibilă la nivel național.

Odată cu dezvoltarea unei infrastructuri ecologice ușor de accesat, românii devin mai interesați de protejarea mediului înconjurător și aleg într-un număr din ce în ce mai mare să recicleze pet-uri, sticle sau doze de aluminiu. Astfel, din ianuarie și până în prezent peste un milion de clienți au folosit automatele Kaufland România, reciclând peste 5,7 milioane de ambalaje.

Pentru a susține comportamentul responsabil față de mediu, Kaufland România a creat prima rețea națională de automate de colectare selectivă a ambalajelor, care este de acum disponibilă în toate orașele din țară în care compania este prezentă. Clienții care folosesc automatele și reciclează sunt recompensați pe loc cu discount-uri la cumpărături.

Kuafland lansează astfel o campanie de încurajare a reciclării, sub sloganul ,,Reciclezi și Salvezi” și mărește discount-urile oferite pentru anumite produse aflate la promoție. Clienții care depun ambalaje pentru reciclare sunt răsplătiți cu un cupon de reducere, ce poate fi folosit în magazin la cumpărături.

Care este mecanismul de desfășurare

Clientul care aduce cinci recipiente (PET-uri cu volum de până la 3 litri, sticle sau doze de aluminiu cu volum de până la 1 litru) la automatele din parcările magazinelor Kaufland din întreaga țară primește un voucher cu 10% extra reducere față de prețul promo comunicat în ofertă, pentru un articol din revistă. Articolul este semnalizat cu bănuțul ,,Reciclezi și Salvezi”. Spre exemplu, începând de azi, clienții care reciclează pot cumpăra cu o reducere de 21%, produsele Pepsi / 7UP / Mirinda/ Montain Dew 6 doze la 0.33 l, cu prețul promoțional de 10.65 lei, redus de la 13.49 lei.

Cupoanele pot fi obținute și utilizate timp de două săptămâni în toate magazinele Kaufland care au cel puțin un automat de reciclare.

Compania a început dotarea magazinelor din țară cu automate de colectare selectivă încă din anul 2018, cu trei magazine, ajungând astăzi la o rețea de 144 de automate, iar numărul de clienți care reciclează a crescut în prezent cu peste 40% față de cei 700.000 care reciclau în septembrie 2020.

Kaufland și-a propus ca până în anul 2025 utilizarea plasticului să fie redusă cu 20%, iar 100% din ambalajele produselor marcă proprie să fie realizate din materiale care permit un nivel maxim de reciclabilitate.

Citeste si:
Copiii, atrași de importanța mediului înconjurător: TOP cărți despre ecologie și sustenabilitate
Copiii, atrași de importanța mediului înconjurător: TOP cărți despre ecologie și sustenabilitate

Proiectul Kaufland România este parte din inițiativa REset Plastic, strategia integrată dezvoltată la nivel internațional a grupului Schwarz privind plasticul. Abordarea holistică cuprinde de la evitare, design, reciclare și înlăturare până la inovare și informare. Astfel va fi redusă utilizarea plasticului iar circuitele vor fi închise.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.350 de magazine în 8 țări, 139.000 de angajați și o rețea de 144 de magazine în România.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Kaufland România lansează campania promoțională ,,Reciclezi și Salvezi” cu o rețea de automate de reciclare în toate orașele