Lectură de 2 minute

30 Jun 2022 - Știri și Noutăți

Kaufland lansează o nouă campanie, cu premii în valoare de 500.000 de euro

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Kaufland România dă startul unei noi campanii, Vânătoarea Comorilor, și oferă săptămânal 1.500 de coșuri de cumpărături gratuite. Valoarea totală a premiilor din campanie se ridică la 500.000 euro.

Timp de șase săptămâni, în perioada 29 iunie – 09 august 2022, toți cei care merg la cumpărături la Kaufland și profită de ofertele speciale din Vânătoarea Comorilor pot câștiga unul dintre cele 9.000 de coșuri de cumpărături gratuite, oferite pe toată durata campaniei.

Pentru a intra în cursa pentru premii, clienții trebuie să:

  1. Găsească produsele din promoție în magazine, urmărind marcajele de la intrare până la raft sau indiciile din revista cu ofertele săptămânale;

  2. Să cumpere cel puțin două articole incluse în campanie, dintre cele 32 articole selectate săptămânal;

    Retail jobs
  3. Să scaneze Kaufland Card înainte de a achita, pentru a fi înscriși automat în concurs.

Premiile vor fi oferite prin tragere la sorți și constau în valoarea coșului de cumpărături înscris în concurs, în limita a 595 lei. Astfel, pe durata campaniei, se vor acorda săptămânal 1500 de coșuri de cumpărături gratuite, prin alocare directă în contul Kaufland Card al câștigătorilor.

Articolele incluse în campanie aparțin brandurilor de pe piața românească și vor fi actualizate săptămânal. Printre acestea, se regăsesc, prin rotație, produse din 35 de categorii – alimente de bază, lactate, produse congelate și de patiserie, dulciuri, cafea, băuturi răcoritoare și spirtoase, cosmetice, detergenți, hrană pentru animale și altele. Promoția este sprijinită printr-o campanie de comunicare 3600, vizibilă pe toate mediile importante – de la TV, la mediul offline, prin activări speciale și in-store, în toate magazinele Kaufland din țară.

Citeste si:
Valer Hancaș: Peste 80% din furnizorii Kaufland sunt din România
Valer Hancaș: Peste 80% din furnizorii Kaufland sunt din România

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.450 de magazine în 8 țări, 148.000 de angajați și o rețea de peste 152 de magazine în România.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Kaufland lansează o nouă campanie, cu premii în valoare de 500.000 de euro