Noua unitate are o suprafata de 2.900 de metri patrati si dispunde si de 205 locuri de parcare. Amplasat la adresa str. Timisorii, nr. 131, magazinul pune in vanzare o gama diversificata de produse alimentare si nealimentare.
Interiorul hypermarketului este amenajat in conformitate cu standarde moderne si asigura un ambient placut. De asemenea, acesta are o instalatie ecologica pentru incalzire, ajutand la economisirea resurselor naturale prin recuperarea caldurii de la instalatiile frigorifice.
Valer Hancas, Manager Corporate Affairs & Comunicare, Kaufland Romania a declarat: “Prin deschiderea unui nou magazin aducem mai aproape de romani produsele proaspete, de calitate, la preturi avantajoase. In oferta magazinelor Kaufland punem accent pe produsele facute in Romania, regionalitatea fiind un aspect important in politica noastra de achizitii inca de la intrarea pe piata. Pe langa sortimentul mare de produse facute in Romania, aflat in continua dezvoltare, derulam programe ample de sustinere a producatorilor romani”.
Unul dintre cei mai mari retaileri din Romania, Kaufland detine aproximativ 20% din comertul modern din Romania. Acesta opereaza in alte sase tari.
Sursa foto: facebook Kaufland Romania.
Producătorul Cocorico pregătește 30 de produse din carne de pui ready to cook și ready to eat
