Lectură de 2 minute

11 Jan 2024 - Știri și Noutăți

Kaufland aduce brandul Franui și în supermarketurile din Republica Moldova

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Snack-ul argentinian cunoscut în toată lumea pentru rețeta originară din Patagonia se lansează în Republica Moldova exclusiv prin Kaufland. Franui va fi disponibil pentru consumatorii din Moldova prin cinci sucursale Kaufland. 

 

Sursa foto: Kaufland

Kaufland, unul dintre principalele supermarketuri din Moldova, aduce pe piață brandul argentinian Franui, consumatorii având posibilitatea de a cumpăra acest snack dulce în 5 sucursale: Chisinau-Codru, Chisinau-Decebal; Chisinau-Mircea cel Batran; Balti si Chisinau-Botanica Testemiteanu.

În România, brandul a fost lansat exclusiv online la sfârșitul anului 2022, prin intermediul unei platforme de tip multi-categorie. Inițial, produsele Franui au fost disponibile în locațiile Glovo Express din București, Brașov și Cluj, ajungând apoi în toate cele 11 locații Glovo Express din țară. În prezent, brandul argentinian este comercializat și de alți retaileri online, precum Freshful și Sezamo.

Produsele Franui sunt deja prezente și în supermarketurile Kaufland din România. De asemenea, vânzarea acestora în Republica Moldova a avut loc prin intermediul Kaufland România, au specificat reprezentanții companiei pentru retail.ro.

Franui este un brand argentinian ce produce un snack dulce cunoscut în toată lumea, constând în zmeură învelită în două rânduri de ciocolată. Franui, care se produce în Valencia, Spania, are la bază o rețetă originară din Patagonia, folosind zmeura selecționată manual, provenită de la mici producători, care folosesc metode de cultivare regenerative.

Franui, zmeura delicioasă învelită în două tipuri de ciocolată, este un produs al unei afaceri de familie de emigranți de origine italiană care s-au stabilit în Patagonia, Argentina, în 1948. Rezultat al calității, inovației și dezvoltării de noi produse, Franui este creat în 2013 de Diego Fenoglio. Marca a cunoscut o extindere rapidă în America Latină iar în 2020 a început să fie produs în fabrica proprie din Valencia, Spania, pentru a se extinde la nivel global. Leticia Fenoglio a lansat campania “The Real Snack Revolution”, cucerind noi piețe europene (România, Elveția, Franța, Italia, Portugalia, Grecia și Andorra și în Arabia Saudită). Expansiunea continuă și în 2024.

Citeste si:
Kaufland a ajuns la pragul de 178 de magazine la nivel național. Unde va fi inaugurată noua unitate 
Kaufland a ajuns la pragul de 178 de magazine la nivel național. Unde va fi inaugurată noua unitate 
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Kaufland aduce brandul Franui și în supermarketurile din Republica Moldova