Lectură de 3 minute

02 Mar 2021 - Știri și Noutăți

Industria de retail, motorul businessului Kangoopack. Afaceri de 24 milioane lei în 2020

Andra Imbrea

Kangoopack, companie care oferă soluții integrate de ambalare, a înregistrat în anul 2020 o creștere organică de 22% comparativ cu anul 2019, ajungând la afaceri de 24,8 milioane de lei.

Evoluția înregistrată de Kangoopack în ultimul an este bazată, în principal, pe creșterea industriei de retail concomitent cu avansul cotei de piață a companiei, creșterea numărului de clienți activi ce activează în retail și creșterea livrărilor online și atenția mai mare a clienților pe reducerea costurilor cu ambalarea produselor expediate.

Ca urmare a creșterii costurilor cu forța de muncă, a costului cu utilitățile și a costurilor cu serviciile conexe, tot mai multe companii au trecut de la ambalarea manuală a produselor către ambalarea automată, mai ales în contextul covid care a necesitat funcționare automatizată, cu un număr redus de personal și cu o reducere la minimum a contactului dintre produs și operatori, astfel încât riscul de contaminare să fie eliminat complet. 

“Anul 2020, cu toate provocările sale, a determinat accelerarea adoptării soluțiilor de e-commerce, oamenii au comandat intens online, iar producătorii și furnizorii de bunuri și servicii au înțeles că trebuie să investească în două mari direcții: prezența în mediul online și asigurarea logisticii prin care să livreze produsul cât mai rapid și în condiții de siguranță către client”, a declarat Mariel Petric, CEO Kangoopack.

Kangoopack estimează că 2021 va confirma obiceiurile de consum ale ultimului an și că 2021 este un an în care oamenii vor continua să se documenteze tot mai mult pe online, urmând că achiziția finală să fie făcută în proporție aproximativ egală din magazine fizice și din mediul online. Astfel, este tot mai clar că domeniul online crește accelerat, fiind un fenomen ireversibil, iar acest lucru va aduce transformări în comportamentul clienților și al furnizorilor de produse și servicii.

Citeste si:
Tipografia Rottaprint: Etichetele pentru mărcile proprii din retail au crescut semnificativ în 2020

În condițiile în care lanțul de distribuție a mărfurilor se diversifică substanțial ca urmare a cerințelor tot mai mari ale clienților finali, ceea ce adaugă un cost suplimentar în prețul final al produsului, optimizarea costurilor de producție și a celor de distribuție sunt acțiunile obligatorii de luat, iar costul cu ambalarea produselor reprezintă o pondere importantă.

Reprezentanții Kangoopack estimează în 2021 o dezvoltare în zona de e-commerce, a pieței de retail FMCG, pharma și a zonei de logistică și depozitare, dar piețele de materiale de construcții și cea a producției de mobilă au și ele perspective bune de creștere. În acest context, compania Kangoopack a pregătit investiții în dezvoltarea capacităților logistice și de producție și în extinderea echipei.

Kangoopack este o companie antreprenorială cu capital 100% românesc, activând în principal pe piața din România dar având clienți și din țările limitrofe – Ungaria, Serbia, Bulgaria, Croația, Moldova, Ucraina. Kangoopack oferă utilaje și produse consumabile pentru ambalarea mărfurilor pe paleți, ambalare grupată, legare, formare și sigilare cutii și consumabile.

Citeste si:
Grupul Aaylex, producătorul Cocorico, a înregistrat afaceri de aproape 160 de milioane de lei, în primele 3 luni din 2021
Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Industria de retail, motorul businessului Kangoopack. Afaceri de 24 milioane lei în 2020