Lectură de 2 minute

14 Dec 2018 - Știri și Noutăți

K-free: Noua marca proprie Kaufland de produse fara gluten sau fara lactoza

Abonează-te pe  

Kaufland a lansat o noua marca proprie de alimente fara lactoza si fara gluten: „K-free”, destinata celor care au intoleranta la aceste substante. Noua marca proprie „K-free” ofera mai multe tipuri de produse gustoase si sanatoase, pentru o alimentatie zilnica fara lactoza sau gluten.

 

O parte din produsele fara gluten - mai exact, pastele - sunt produse in Romania si distribuite la nivel de grup. Pastele K-free sunt fabricate in singura facilitate din Romania certificata pentru produse gluten free. Interesul tot mai crescut pentru astfel de produse a generat demersurile ca din anul 2019 sa debuteze in Romania schema de audit si certificare pentru producatorii gluten free.

Valer Hancas, Director Comunicare si Corporate Affairs, Kaufland Romania a declarat: „Intoleranta/alergia la anumite substante continute de alimente poate avea repercusiuni asupra sanatatii sau starii generale a persoanelor. Prin noile produse „K-free”, oferim o selectie de alimente de baza gustoase si cu preturi accesibile, pentru toti cei care sunt nevoiti sau doresc sa renunte la ingrediente precum glutenul sau lactoza”.
  • Gama K-free fara gluten (o eticheta cu design portocaliu) este destinata persoanelor cu intoleranta la gluten sau care au membri de familie sau prieteni cu o asemenea intoleranta, respectiv oameni pentru care o alimentatie constienta este esentiala.
Cuprinde 10 articole fara gluten in categoria amestecuri pentru copt paine, checuri sau briose, paste fainoase & musli. In plus, Kaufland a renuntat complet la emulgatori, astfel incat pastele sunt mai aspre dupa fierbere si sosurile adera mai bine.
  • Gama K-free fara lactoza (eticheta mov) cuprinde 3 articole fara lactoza – smantana UHT pentru frisca, lapte UHT cu 1,5% sau 3,8% grasime
Cele 13 produse diferite marca proprie „K-free” sunt deja disponibile in toate magazinele Kaufland din Romania. Acestea se afla la indemana clientilor, in raioanele dedicate. Pentru a fi cat mai usor de gasit in cadrul magazinelor, Kaufland a reorganizat dispunerea alimentelor si le-a semnalizat atent. In afara de culoarea specifica fiecarei game, o etichetare clara aplicata pe ambalaj ajuta clientii sa recunoasca imediat daca un anume articol nu contine lactoza sau gluten - sau niciuna dintre acestea.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  K-free: Noua marca proprie Kaufland de produse fara gluten sau fara lactoza