Lectură de 2 minute

30 Mai 2019 - Știri și Noutăți

JYSK si Hope and Homes for Children lanseaza campania „Am nevoie de tine”

Abonează-te pe  

Cu ocazia Zilei Copilului, JYSK Romania lanseaza videoclipul “Am nevoie de tine”, in care 10 artisti dau voce dorintei copiilor din orfelinate de a avea o copilarie.

Videoclipul transmite mesajul campaniei „Am nevoie de tine”, pe care JYSK Romania si Hope and Homes for Children Romania o desfasoara in luna iunie. Campania atrage atentia asupra nevoii de a inchide orfelinatele si de a oferi o copilarie asa cum merita copiilor din ele.

Initiativa campaniei ii apartine lui Alex Bratu, Country Manager JYSK Romania si Bulgaria si membru in cadrul Board-ului Hope and Homes for Children, care a si compus si scris versurile piesei “Am mevoie de tine”, dedicata copiilor din orfelinate. Prin intermediul acestui cantec, Alex Bratu si alti 10 artisti, reuniti sub numele „Friends of Hope and Homes” indeamna la fapte bune in luna iunie – o donatie de 2 euro / luna prin SMS in beneficiul Fundatiei Hope and Homes for Children contribuie la inchiderea orfelinatelor din Romania si gasirea celor mai bune alternative pentru copiii din ele, printre care se numara si constructia de case de tip familial.

A face bine celor de langa tine, in special celor vitregiti de soarta, nu trebuie sa fie o obligatie, ci un fel de a fi, o stare de spirit. Responsabilitatea sociala nu are termen limita sau o data la care se considera a fi implinita. Munca in slujba celorlalti nu se termina niciodata. Campania “Am nevoie de Tine“ este despre fiecare dintre noi si despre cum intelegem sa ne raportam la responsabilitatea sociala pe care o avem“, a spus Alex Bratu, Country Manager JYSK Romania si Bulgaria.
Alexandra Ungureanu, Alexandra-Maria Hojda, Ligia Hojda, Flavia Hojda, Laura Mihaila, 1Q Sapro, Adrian Marias (aka Geagea), Pavel Ulici, Marius Popa si Andrei Neagu au raspuns afirmativ invitatiei lui Alex Bratu, astfel devenind vocea copiilor din orfelinate care au nevoie de o copilarie asa cum merita si de un viitor mai bun. Videoclipul cantecului poate fi vizionat la http://bit.ly/cantecamnevoiedetine. Orchestratia si aranjamentul muzical sunt realizate de Adrian Tabacaru.
Fapte bune puse pe ritmuri muzicale. Caritate. Despre asta este vorba in campania «Am nevoie de tine». Este extraordinar cand reprezentantii unei companii au astfel de initiative prin care isi doresc sa ii ajute pe cei mai vulnerabili copii ai Romaniei, acesti copii ai nostri, ai tuturor. In luna in care sarbatorim copiii si copilaria, sa le dam sansa la o copilarie asa cum merita. In ce fel vom sti sa le imblanzim destinele spune multe despre viitorul nostru ca natie.” – Dragos Bucurenci, director de dezvoltare, Hope and Homes for Children.
Campania se va desfasura pe intreaga durata a lunii iunie, pentru fiecare donatie de 2 euro efectuata prin SMS in aceasta perioada, JYSK Romania va dona alti 2 euro.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  JYSK si Hope and Homes for Children lanseaza campania „Am nevoie de tine”