Pe baza obiectivelor stabilite, Jysk își propune reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră, inclusiv a carbonului. JYSK lucrează la eficientizarea instalațiilor și a trecut la iluminarea cu LED în aproape toate magazinele, centrele de distribuție și clădirile de birouri.
În calitate de comerciant cu amănuntul, amprenta de carbon a JYSK se extinde dincolo de propriile operațiuni. Majoritatea emisiilor provin de la fabricile care produc produsele companiei și de la navele și camioanele care le transportă spre centrele de distribuție, magazine și clienți.
JYSK va angaja lanțul de aprovizionare și partenerii de transport în stabilirea de obiective privind reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră.
Cu puțin peste un an în urmă, Sam Harrington s-a alăturat companiei JYSK într-o poziție nou înființată, cea de Sustainability Manager, al căui scop este să conducă activitățile sustenabile ale companiei.
„Fiecare angajat JYSK poate ajuta la micșorarea amprentei noastre de carbon prin oprirea luminilor și a altor aparate care funcționează cu energie electrică atunci când nu sunt utilizate. Echipele din magazin pot face o diferență semnificativă asigurându-se că termostatele sunt setate corect și ținând ușile închise cât mai mult posibil”, spune Sam.
JYSK a intrat pe piața din România în 2007, odată cu inaugurarea primului magazin la Oradea. Rețeaua numără în prezent 97 de magazine în România. Compania JYSK este deținută de familia fondatorului ei, omul de afaceri danez Lars Larsen, care are în portofoliu și alte companii, cu o cifră de afaceri anuală de 4,8 miliarde de euro. Cifra de afaceri JYSK este de 4,1 miliarde de euro.