Lectură de 3 minute

15 Jun 2021 - Știri și Noutăți

JYSK România înființează un departament special dedicat vânzărilor către companii

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Retailerul scandinav de produse pentru casă și grădină JYSK România înființează un departament special dedicat vânzărilor către companii, potrivit unui comunicat de presă.

Noul departament Business to Business este dedicat exclusiv clienților persoane juridice, atât companii private, cât și publice, și are rolul de a facilita achiziția produselor de către organizațiile care au nevoie de volume mari sau de consultanță.

„Le oferim companiilor flexibilitate în livrare, cantități mai mari și consultanță de specialitate. Cele 100 de magazine pe care le avem acum în România au, în același timp, și un rol de showroom. Ne putem întâlni cu clienții în magazin, le putem prezenta cele mai bune oferte și le putem face o selecție aplicată pe nevoile lor. Începând din toamna acestui an vom avea două cataloage în plus alocate B2B. Unul va apărea în toamnă și va include colecția de mobilier de interior, iar cel de-al doilea va fi în primăvară, pentru colecția Outdoor”, explică Ciprian Frățilă, B2B manager JYSK România.

Serviciul JYSK dedicat clienților din HoReCa

Clienții persoane juridice vor putea beneficia de oferte, de sprijin în achiziționarea și livrarea unor volume mai mari într-un timp scurt, de asistență și consultanță cu privire la produsele potrivite în funcție de nevoi și de traficul estimat.

„Prin prisma produselor pe care noi le vindem, clienții pe care îi avem în vedere în prima etapă sunt cei care activează în domeniul HoReCa: hoteluri, pensiuni, camping-uri, hosteluri. În etapa următoare avem în vedere și instituții publice sau private precum municipalități, grădinițe, școli, centre de bătrâni, spitale”, spune Ciprian Frățilă.

Serviciul B2B este implementat de JSYK de mai mulți ani în Danemarca, Suedia, Norvegia, Finlanda, Polonia și Croația.

„A fost o perioadă mai lungă de analiză, în care am identificat clienții importanți, procedurile existente, am lucrat cu colegii de la sediul central din Danemarca și din celelalte țări, în special țările apropiate, Croația, Polonia, pentru a vedea ce proceduri au aplicat ei. În toate țările în care implementăm B2B facem un proces de analiză a pieței, a concurenței și a sistemelor pe care le folosim”, explică Ciprian Frățilă.

Printre produsele cel mai des comandate de către clienții B2B se numără mobilierul de interior, mobilier de exterior precum scaune de grădină, mese de grădină și seturi de terasă, precum și produse pentru dormit precum saltele, perne, plăpumi.

Citeste si:
Schwarz Group, proprietarul Lidl și Kaufland, investește 200 de milioane de euro în extinderea online a celor două lanțuri de magazine
Schwarz Group, proprietarul Lidl și Kaufland, investește 200 de milioane de euro în extinderea online a celor două lanțuri de magazine

JYSK a intrat pe piața din România în 2007, odată cu inaugurarea primului magazin la Oradea. Rețeaua numără în prezent 97 de magazine în România. Compania JYSK este deținută de familia fondatorului ei, omul de afaceri danez Lars Larsen, care are în portofoliu și alte companii, cu o cifră de afaceri anuală de 4,8 miliarde de euro. Cifra de afaceri JYSK este de 4,1 miliarde euro.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  JYSK România înființează un departament special dedicat vânzărilor către companii