Concepută de artistul Luke Halls - care a lucrat anterior cu Beyonce, U2 și Rihanna - seria în ediție limitată explorează teme legate de geoinginerie, AI și tehnologii care sfidează fizica. Ilustrațiile reimaginează un viitor Hainan (n.r. cea mai mică provincie din sudul Chinei) înfloritor în 2220, cu peisaje urbane și linii de orizont transformate, notează dfnionline.com.
Enter London 2220.
— Johnnie Walker (@johnniewalker_) August 26, 2022
Johnnie Walker Blue Label Limited-Edition Design Cities of the Future. #KeepWalking pic.twitter.com/0yrAfzTufx
Ilustrația lui Halls despre Hainan din secolul al XXIII-lea întruchipează ideea unui oraș construit prin geoinginerie, un paradis turistic atât pentru cetățenii de pe Pământ, cât și pentru vizitatorii din coloniile marțiene.
Insulele sale plutitoare îi transportă pe vizitatori prin patrimoniul orașului, din timpul dinastiei Ming până la începutul secolului XXI. În același timp, telecabinele care leagă insulele oferă priveliști ale unui peisaj urban recunoscut pentru faimoasele grupuri de Bougainvillea și pagodele inspirate de dinastia Ming, care domină statuia Guanyin din Nanshan.
Modelul Johnnie Walker Blue Label Cities of the Future Hainan, în ediție limitată, este disponibil pentru consumatori în magazinul Johnnie Walker Whisky Boutique Store, situat în Haitang Bay din Sanya, Hainan. Magazinul va fi renovat cu designul Cities of the Future și va oferi un serviciu de cadouri de lux.
Campania omni-channel include conținut media digital și o expunere a influencerilor pe mai multe canale online și social media. Mai mult decât atât, sticla în ediție limitată are pe etichetă un cip NFC[2] care permite clienților să exploreze o societate vibrantă și imaginară din Hainan.
Studiu: Aproape jumătate din mierea importată în Uniunea Europeană este falsă
