Compania Delola spune că aceste cocktailuri nu conțin gluten, sunt mai puțin calorice decât cele tradiționale și sunt servite în sticle de sticlă concepute pentru a fi ușor de distribuit, potrivit esmmagazine.com.
Prima lansare, "Delola Spritz", este disponibilă în trei variante - Bella Berry Spritz, Paloma Rosa Spritz și L'Orange Spritz.
Când va fi lansat
Gama Delola va fi comercializată în sticle de sticlă de 750 ml și 375 ml și va fi vândută în anumite magazine alimentare și de băuturi spirtoase, restaurante și baruri din SUA începând cu luna aprilie.
Jennifer Lopez a început să dezvolte Delola în 2020, în colaborare cu veteranii din industria băuturilor, Ken Austin și Jenna Fagnan și cu managerul și partenerul ei de afaceri, Benny Medina.
De asemenea, la acest proiect a participat și mixologul Lynnette Marrero, pentru a colabora la realizarea cocktailurilor. Marrero a fost votată „Cel mai bun barman din lume" în 2021 de către colegii ei din întreaga lume.
Planuri la nivel global
Compania intenționează să se extindă și la nivel global în anii următori. Beam Suntory, o companie globală de băuturi spirtoase, este un investitor minoritar în Delola și a fost numit partenerul său de distribuție globală.
Lopez și echipa Delola lucrează, de asemenea, la dezvoltarea unui program de burse care va contribui la finanțarea învățământului superior pentru femeile care, altfel, nu și-ar putea permite acest tip de educație.