Crema de zi regenerantă cu SPF30 ivaRG are la bază o combinație brevetată ce conține: Apa Termală Herculane, acid hialuronic cu masa moleculară mică și vitamina C din prune de Kakadu. Extractul de Kakadu este un superfruct din Australia, sursă bogată de Vitamina C și un antioxidant puternic ce protejează, îmbunătățește aspectul pielii și previne apariția ridurilor.
Extractul de Swiss Pine, bogat în pinosilvină, reduce roșeața locală, diminuează petele pigmentare și uniformizează culoare pielii. Datorită acestei formule, crema de zi ivaRG reduce liniile fine, ridurile și petele pigmentare prin combaterea stresului oxidativ la nivel celular, crește fermitatea și luminozitatea pielii prin stimularea sintezei de acid hialuronic si colagen și asigură protecție solară ridicată.
Ingredientul-cheie din Crema contur de ochi regenerantă ivaRG este extractul de ciupercă Chaga, un super ingredient bogat în polifenoli cu efect antiinflamator, care stimulează producția de colagen, îmbunătățește circulația și întărește rețeaua microvasculară, reducând cearcănele.
Studiile arată că extractul de ciupercă Chaga reduce intensitatea culorii cearcănelor cu până la 78%. Formula sa diminuează liniile fine și ridurile din jurul ochilor, reduce pungile și cearcănele și crește luminozitatea pielii.
Crema de noapte regenerantă ivaRG conține retinol în forma lui esterică, Granactive Retinoid. Studiile arată că Granactive Retinoid reduce liniile fine și ridurile cu 60% în 14 zile și petele pigmentare cu până la 50% în 28 de zile.
Noua gamă ivaRG este disponibilă acum în farmacii și pe site-ul producătorului.
Ivatherm este o companie românească de dermatocosmetice, fiind înființată în 2005 de dr. Rucsandra Hurezeanu. Produsele sunt dermocosmetice cu Apă Termală Herculane, special create pentru pielea sensibilă, prescrise de medicii dermatologi și vândute în farmacii. Cu un portofoliu de peste 70 de produse și prezentă în 15 țări din Europa, Asia și Orientul Mijlociu, Ivatherm își asumă responsabilitatea în alegerea ingredientelor și ambalajelor, în așa fel încât produsele brandului să fie cât mai naturale, sustenabile, din surse alese cu grijă.
Românii au cheltuit peste 13 milioane de euro pe dermatocosmetice în trei luni. În topul brandurilor preferate se găsesc și companiile românești Farmec și Ivatherm
