Glovo vrea să se extindă în orașele cu peste 10.000 de locuitori, precum Caransebeș și va extinde segmentele de retail și health.
„Ne uităm cu atenție la verticalele de retail, de health. În faza post-pandemică, ne uităm atent la recurență, putem face asta aducând categorii noi și respectând promisiunea de a livra la timp”, a explicat Belghir.
Glovo are în prezent peste 10.000 de parteneri în 65 de orașe. Compania a dezvoltat 12 Glovo Express și 1 cookroom. Aplicația are peste 5 milioane de descărcări de la lansare. Glovo România va investi anul acesta 80 de milioane de euro, bani care vor fi direcționați către costurile aferente curierilor, personalul angajat, marketing și noul hub din București.
România este a treia piața ca număr de tranzacții pentru Glovo, după Spania și Italia, iar București este în top trei orașe globale după numărul de tranzacții zilnice și săptămânale, după Madrid și Barcelona. Cluj, Brașov și Timișoara se regăsesc în clasamentul primelor 20 de orașe la nivel global, după numărul de tranzacții, a explicat Răcariu, în cadrul conferinței de presă.
Iustinian Belghir, manager general Glovo România
Belghir a devenit manager general pentru Glovo România, iar Victor Răcariu rămâne manager general regional pentru Glovo CEE. Belghir a ocupat mai bine de un an poziția de director de brand în cadrul Glovo, fiind responsabil pentru Europa de Sud, potrivit informațiilor publicate pe Linkedin.
Recent, platforma de livrare Glovo a anunțat semnarea unui parteneriat cu retailerul de echipamente sportive Decathlon și a introdus în aplicație peste 20.000 de produse din aproximativ 28 de categorii de produse ale retailerului francez, care și-a deschis anul acesta propriul marketplace.
Glovo este o aplicație de livrare din mai multe categorii și una dintre cele mai importante platforme de livrare din lume. Fondată în Barcelona, în 2015, compania operează în Europa de Sud-Vest, Europa de Est și Africa Subsahariană.