Lectură de 3 minute

01 Mai 2021 - Știri și Noutăți

Ce vitamine și minerale folosesc românii: 42% dintre vânzări sunt pentru produsele de imunitate

Angela Alexandru

Conform celui mai recent studiu iSense Solutions, cele mai utilizate vitamine și minerale în ultima lună de zile cumpărate de către români sunt vitamina C (49%), vitamina D (41%) și magneziu cu 39%. În ceea ce privește suplimentele alimentare, cele mai folosite sunt cele pentru imunitate (42%)

Studiul a concluzionat că printre cele mai vândute produse au fost vitamina C (49%), vitamina D (41%), magneziu (39%), zinc (28%), calciu (27%), iar femeile au fost cele mai multe care au ales să achiziționeze astfel de produse, în comparație cu bărbații. În altă ordine de idei, suplimentele pentru imunitate au fost cele mai căutate în ultima lună, fiind preferate de 42% dintre respondenți, conform sondajului. Topul este completat de protecții de ficat (21%), suplimente pentru păr, unghii și piele (15%).

În mare, suplimentele alimentare au fost luate pentru a se îmbunătăți stilul de viață, pentru a preveni anumite probleme, la recomandarea medicului sau pentru tratament - răspunsurile au fost oferite în proporții de 42%, 37%, 26%, respectiv 21%.

CITEȘTE și despre farmacii online cu livrare la domiciliu: de unde poți cumpăra medicamente fără să stai la cozi.

Citeste si:
Tips&tricks pentru campaniile de Black Friday și Crăciun, de la Robert Trandafir, Gun Media: „Fără o strategie de poziționare și comunicare corectă, jucătorii mici și medii nu vor avea creșterile din anii trecuți”

Cum a afectat pandemia lucrul de acasă

Conform aceluiași raport, 43% dintre angajații din România lucrează în prezent din altă parte decât de la birou, iar riscurile de securitate IT pentru companii cresc semnificativ.

Laptopul sau telefonul de serviciu se folosesc și în scop personal - doar unul din trei angajaţi spun că nu folosesc deloc terminalele puse la dispoziţie de firmă pentru altceva decât muncă (38% folosesc dispozitive pentru puţine activităţi personale,12% pentru aproximativ jumătate, 11% pentru cea mai mare parte, iar 6% le folosesc exclusiv pe acestea).

Importul de haine în contextul Covid-19

Un alt studiu completează că măsurile pentru răspândirea pandemiei Covid-19 în 2020 luate de anumite țări au afectat negativ comerțul international cu mărfuri. Astfel, importurile de îmbrăcăminte către statele membre ale UE au scăzut cu 14% în valoare în 2020, comparativ cu 2019. Importurile de haine din țările non-UE provin în principal din China (21 miliarde euro sau 30% din totalul hainelor extra-UE), Bangladesh (12 miliarde EUR, 18%) și Turcia (8 miliarde euro, 12), clasate pe primele 3 locuri.

Poate te interesează și cum un sfert din totalul vânzărilor online în 2020 a fost reprezentat de modă - cum a accelerat pandemia digitalizarea brandurilor

Citeste si:
Înscrie-te la workshop-urile retailArena: A Game of the Future și învață cum să ai grijă de afacerea ta în online

Ce cărți au preferat românii

În ceea ce privește cititul, 46% dintre românii din mediul urban, utilizatori de Internet au cumpărat o carte în ultima lună. Românii au ales in special cărți pentru copii, urmate de cele de beletristică, în timp ce un sfert dintre respondenți au spus că au luat in ultimele 3 luni și o carte despre sănătate & nutriție. Recomandările prietenilor (50%), interesul generat în librărie (49%) si recenziile online (34%) sunt principalli factori care determină alegerea cărților ce urmează să fie citite.

La studiul omnibus, care prezintă date săptămânale, reprezentative pentru mediul urban, au participat persoane cu vârste cuprinse între 18 – 65 de ani, care utilizează internetul.

Compania fondată de Traian Năstase și Andrei Cânda este specializată în domeniul cercetării de piață, în prezent derulând diverse studii în perioada epidemiei Covid 19 în vederea înțelegerii comportamentului românilor.

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Ce vitamine și minerale folosesc românii: 42% dintre vânzări sunt pentru produsele de imunitate