Irinel Popescu È™i-a început cariera în 2001 în Metro România – magazinul Craiova, iar în perioada 2006 – 2011 a continuat în Metro Group, ca director de magazin la real - Hypermarket România. Din 2011, Popescu a urmat o carieră internaÈ›ională la Tesco Ungaria, unde a ocupat poziÈ›ia de director regional, coordonând diverse formate de magazine: hyper, super È™i proximitate.
Din 2016, când s-a alăturat din nou echipei Metro România, Irinel Popescu a dezvoltat conceptul de franciză La Doi PaÈ™i care depășeÈ™te azi 1.600 de magazine la nivel naÈ›ional. IniÈ›ial, el a ocupat funcÈ›ia de manager de vânzări în retail È™i a fost promovat în 2020 ca director retail.
Înscrie-te la conferinÈ›a retailArena: A Game of the Future È™i află cele mai noi informaÈ›ii din retail, FMCG, e-commerce È™i domeniile conexe de la speakeri de top din industrie.
2.000 de magazine La Doi PaÈ™i în 2023
După ce a atins anul trecut peste 1.400 de magazine distribuite la nivel naÈ›ional, reÈ›eaua de francize LaDoiPaÈ™i a depășit 1.600 de unități anul acesta È™i rămâne la obiectivul setat pentru anul 2023, de a număra 2.000 de magazine de proximitate sub umbrela francizei dezvoltate de Metro Cash & Carry România.
În 2020, afacerile Metro au crescut, ajunând la 6,1 miliarde de lei, dar pandemia È™i impactul asupra HoReCa au afectat profitul companiei, care s-a diminuat în 2020 față de anul anterior. Număr de angajaÈ›i a crescut uÈ™or.
Metro este o companie care activează pe piaÈ›a de comerÈ› cu ridicata, cu sortimente alimentare si nealimentare, specializat în deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor si restaurantelor (HoReCa), precum È™i ale comercianÈ›ilor independenÈ›i.