Lectură de 2 minute

19 Jul 2022 - Știri și Noutăți

Investiție de 200.000 de euro la eMAG în programul de dezvoltare a liderilor

Viorela Pitulice

Abonează-te pe  

eMAG investește, ca parte a programelor sale de dezvoltare continuă a liderilor, și anul acesta 200.000 de euro în programe de învățare dezvoltate de universități de prestigiu precum Harvard Business School și MIT Management Executive Education, în cadrul programului Grow Talent.

Programul la care vor participa 75 de salariați se va desfășura în două etape, în perioada iulie – octombrie 2022, respectiv februarie - aprilie 2023.

„La eMAG învățăm în fiecare zi, prin intermediul proiectelor complexe la care suntem expuși, iar colegii noștri au posibilitatea să studieze programe oferite de unele dintre cele mai renumite universități și să se conecteze astfel la cele mai noi curente de gândire și tendințe de la care să se inspire și să învețe. Participanții la ediția trecută au apreciat mai ales faptul că au dobândit și mai multă claritate și structură în ce privește inovația în business,” a declarat Cosmin Dodoc, VP People & Organisation eMAG.

Cele trei programe se vor concentra pe business process design pentru management strategic, negociere și strategie.

Retail jobs

eMAG investește constant în creșterea echipei și a dezvoltat, de-a lungul timpului, Academii de învățare dedicate echipelor, programe de dezvoltare a noii generații de lideri precum Future25 sau Upgrade, programul de dezvoltare a oamenilor aflați la începutul carierei sau programe de executive development, în parteneriat cu universități precum Harvard, MIT sau London School of Economics, cum este și Grow Talent.

Despre eMAG

Companie românească, fondată în anul 2001, eMag este un pionier al pieței de comerț online din România, iar în 2022 a devenit cel mai valoros brand românesc și prima companie de ecommerce care ocupă primul loc în clasamentul Brand Finance. Compania a creat un ecosistem regional, exportând modelul local cu succes în Bulgaria și Ungaria.

eMAG oferă o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace. În plus, clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum Genius, abonamentul care ofera livrare gratuită și alte beneficii sau servicii de eșalonare a plății precum Buy now, pay later sau Slice it.

Citeste si:
Daniel Spiridon este noul CEO al eMAG Ungaria   
Daniel Spiridon este noul CEO al eMAG Ungaria   

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Investiție de 200.000 de euro la eMAG în programul de dezvoltare a liderilor