Mulți oameni consideră că este dificil să înceapă noul an pe o bază financiară puternică, în timp ce luna ianuarie este, de asemenea, cunoscută pentru că multe lucruri devin mai scumpe, a transmis REMA, printr-un comunicat, preluat de ESM.
Magazinele REMA 1000 din Norvegia planifică să înghețe prețurile diferitelor produse, de la boabe de cafea până la șuncă.
”Înghețăm prețurile a peste 1.000 de articole. Acest lucru oferă clienților predictibilitate și securitate într-un moment în care acest lucru este deosebit de important”, a declarat Pia Mellbye, director de vânzări și marketing REMA 1000.
REMA 1000 încearcă să ofere produse alimentare la cele mai mici prețuri din Norvegia, iar modelul său de afaceri se bazează pe vânzarea unor volume mari la prețuri mici.
Mai mult decât atât, înainte de Crăciun, retailerul a redus TVA-ul la jumătate pentru o selecție largă de produse de sărbători.
REMA 1000 este un retailer norvegian de tip discounter, deținut în întregime de grupul Reitan (Reitangruppen).