Lectură de un minut

03 Mai 2022 - Știri și Noutăți

Înapoi în viitor. Ce trenduri se conturează în FMCG

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Ultimii doi ani au adus schimbări ale consumului, iar companiile din industria FMCG și nu numai, s-au adaptat din mers exigențelor și nevoilor pieții, mai ales din punct de vedere digital. Strategia esențială pentru a face față provocărilor a fost adoptarea unor practici noi de marketing cu impact major asupra consumatorilor și a comportamentului acestora. În acest context, echipa Immersivibes a organizat la Marcom Hub în luna aprilie prima ediție Demo Day, fiind invitați reprezentanți din industria FMCG care au avut ocazia să interacționeze cu echipa, să testeze toate serviciile pe care compania le oferă și să identifice noi oportunități de promovare a brandurilor în rândul consumatorilor.

 

Pe măsură ce atât companiile, cât și consumatorii se adaptează noilor tehnologii, apar modalități inovative de a oferi experiențe memorabile clienților, ceea ce a impus adăugarea de noi servicii în portofoliul Immersivibes, printre care: conectarea cu consumatorul prin AR, experiențe 3D, jocuri interactive cu senzori, diverse animații și clipuri video ce afișează ingrediente și valori nutriționale ale produselor, dar și sugestii de consum, potrivit companiei. 

Toate experiențele sunt măsurabile și permit integrarea de butoane tip CTA, care pot redirecționa utilizatorul spre alta pagini de interes.

„Consumatorii forțează brandurile să identifice noi moduri de a interacționa și de a-și promova produsele. Viitorul va fi al mărcilor care vor oferi consumatorilor experiențe interactive memorabile și vor oferi posibilitatea ca produsele să fie descoperite și explorate într-un mod inovativ”, a declarat Andrei Schuster, Co-Founder Immersivibes.

Retail jobs

20 de invitați au fost implicați în activități de realitate augmentată pe parcursul Demo Day și au testat noi modalități prin care brandurile pot să interacționeze mai bine cu clienții, generând astfel o prezență memorabilă la diverse evenimente din industria FMCG sau de entertainment.

Înființată în anul 2019, Immersivibes este o agenție tehnologică dedicată activităților de tech marketing, fiind formată din specialiști cu experiență în digital creation, creative technology și tehnologii interactive de Realitatea Virtuală și Realitate Augmentată. Agenția are în portofoliul său clienți din diferite industrii precum retail, FMCG, home& deco, e-commerce.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Înapoi în viitor. Ce trenduri se conturează în FMCG